کد خبر: ۵۱۷۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱

بانک صادرات ايران طي سال 90 بيش از 51 ميليون و 200 هزار قبض خدمات شهري مشتريان را به صورت غير حضوري دريافت کرد.

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک به منظور ارتقاء کيفي خدمات، جلب رضايت مشتريان و همچنين تسهيل و تسريع در ارايه خدمات بانکي، با راه‌اندازي سيستم‌هاي مکانيزه دريافت قبوض خدمات شهري اقدام کرده است.  براين اساس در سال گذشته مشتريان بانک و دارندگان کارت بانکهاي عضو شبکه شتاب از طريق دستگاه‌هاي خودپرداز، تلفنبانک (09602)، دستگاه‌هاي پايانه‌ فروش، سيستم بانکداري اينترنتي و همراه بانک، 51 ميليون و 200هزار قبض را به صورت غيرحضوري و 11 ميليون  قبض را به صورت حضوري پرداخت نموده‌اند.

براساس اين گزارش مشتريان اين بانک درآخرين ماه از سال 90، 4 ميليون و 62 هزار قبض را از طريق درگاه‌هاي الکترونيکي و به صورت غيرحضوري پرداخت و شعب اين بانک نيز به صورت سنتي تعداد 802 هزار قبض را دريافت کرده‌اند.

گفتني است که استفاده از سامانه‌هاي مکانيزه و الکترونيکي نقش برجسته‌اي درصرفه‌جويي هزينه‌ها، وقت  و کاهش ترافيک و آلودگي هوا دارد و موجب جلب رضايت مندي مشتريان نيز مي‌شود.

شايان ذکراست که دارندگان سپهر کارت بانک صادرات ايران و کارت بانکهاي عضو شبکه شتاب به آساني مي‌توانند طي تماس با شماره (09602) مرکز صداي سپهر و يا با مراجعه به دستگاه‌هاي خودپرداز اين بانک درسراسر کشور و همچنين عضويت درسيستم بانکداري اينترنتي بانک صادرات ايران قبوض خدماتي خود را به صورت رايگان پرداخت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها