بانک صادرات ايران طي سال 90 بيش از 51 ميليون و 200 هزار قبض خدمات شهري مشتريان را به صورت غير حضوري دريافت کرد.
به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک به منظور ارتقاء کيفي خدمات، جلب رضايت مشتريان و همچنين تسهيل و تسريع در ارايه خدمات بانکي، با راهاندازي سيستمهاي مکانيزه دريافت قبوض خدمات شهري اقدام کرده است. براين اساس در سال گذشته مشتريان بانک و دارندگان کارت بانکهاي عضو شبکه شتاب از طريق دستگاههاي خودپرداز، تلفنبانک (09602)، دستگاههاي پايانه فروش، سيستم بانکداري اينترنتي و همراه بانک، 51 ميليون و 200هزار قبض را به صورت غيرحضوري و 11 ميليون قبض را به صورت حضوري پرداخت نمودهاند.
براساس اين گزارش مشتريان اين بانک درآخرين ماه از سال 90، 4 ميليون و 62 هزار قبض را از طريق درگاههاي الکترونيکي و به صورت غيرحضوري پرداخت و شعب اين بانک نيز به صورت سنتي تعداد 802 هزار قبض را دريافت کردهاند.
گفتني است که استفاده از سامانههاي مکانيزه و الکترونيکي نقش برجستهاي درصرفهجويي هزينهها، وقت و کاهش ترافيک و آلودگي هوا دارد و موجب جلب رضايت مندي مشتريان نيز ميشود.
شايان ذکراست که دارندگان سپهر کارت بانک صادرات ايران و کارت بانکهاي عضو شبکه شتاب به آساني ميتوانند طي تماس با شماره (09602) مرکز صداي سپهر و يا با مراجعه به دستگاههاي خودپرداز اين بانک درسراسر کشور و همچنين عضويت درسيستم بانکداري اينترنتي بانک صادرات ايران قبوض خدماتي خود را به صورت رايگان پرداخت کنند.