کد خبر: ۵۱۷۶۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
مدیر عامل شرکت سایپاکاشان:
سایپانیوز: مدیرعامل شرکت سایپاکاشان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته بزودی این شرکت تبدیل به یکی از مهم ترین قطب های اقتصادی و صنعتی کشور خواهد شد.
ناصر آقا محمدی در گفت و گو با سایپانیوز اظهار داشت: رونق سایپاکاشان علاوه بر ایجاد حس تعلق و مالکیت در مردم این شهر موجب افزایش حس مسئولیت پذیری و امید به آینده در کارکنان این شرکت شده است.
وی افزود: با توجه به این که اشتغال در این شرکت از میان جوانان کاشانی بوده و بسیاری از تأمین کنندگان در همین استان فعالیت می کنند با شروع فعالیت شرکت های قطعه ساز در مجاورت سایپا کاشان منطقه به یکی از قطب های اقتصادی و صنعتی کشور تبدیل خواهد شد.
وی با اشاره به این مطلب که تولید قطعات پرسی و تولید و رنگ آمیزی قطعات پلیمری از مهمترین برنامه های توسعه شرکت است خاطرنشان کرد: طی سالهای آتی سایپا کاشان به یکی از کامل ترین مجموعه های خودروسازی در کشور تبدیل خواهد شد که در آن کلیه مراحل تولید اعم از شکل دهی قطعات فلزی و پلیمری، رنگ آمیزی و مونتاژ صورت می پذیرد.
آقا محمدی افزود: با انجام اقدامات زیربنایی صورت گرفته در واحدهای تولیدی و پشتیبانی بعد از گذشت دو سال از افتتاح سایپاکاشان این شرکت به ظرفیت اسمی خود رسیده و در سال 1390 بیش از 140هزار دستگاه خودرو تولید کرده و امکان رسیدن به تولید 180 هزار دستگاه در سال های آتی برای این شرکت فراهم خواهد شد.
مدیر عامل شرکت سایپاکاشان در خاتمه گفت: در حال حاضر سه خودروی تیبا، سایپا131 و سایپا132 در این شرکت تولید می شوند و به زودی محصول جدیدی به سبد محصولات این شرکت اضافه می شود که در زمان مناسب اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها