کد خبر: ۵۱۶۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱

بيژن ذوالفقارنسب معتقد است بي انگيزگي مهمترين عامل نتايج ضعيف پرسپوليس در ليگ برتر است.

کارشناس فوتبال درباره نتايج ضعيف پرسپوليس در ليگ برتر اظهار کرد: نمي‌توان براي اين نتايج دليلي توجيه‌کننده و منطقي آورد. اين نتايج ناشي از بي نظمي است که در پرسپوليس بوجود آمده است.

وي ادامه داد:‌ اين بي نظمي مي‌تواند به نوعي بي توجهي به بازي‌هاي ليگ باشد که باعث آزار دادن هواداران پرسپوليس هم شده است. به هر حال براي تيمي که هوادارانش تنها از آن قهرماني مي‌خواهند ونايب قهرماني هم رضايت بخش نيست بي انگيزگي و بي ميلي در جمع بازيکنان قابل قبول نيست.

ذوالفقارنسب با اشاره به اين‌که مشکلات پرسپوليس در خط دفاعي و دروازه‌باني از ابتداي فصل بوده است، گفت:‌اين نتايج در شان پرسپوليس نيست. با اين حال اين تيم در رقابت‌هاي آسيايي عزم خود را به کار بسته که تا به اين جا هم نتايج خوبي هم گرفته‌اند و اميدوارم اين نتايج ادامه داشته باشد.

اين کارشناس فوتبال تاکيد کرد: در مقطعي از فصل وضعيت خط دفاع پرسپوليس بهتر شد اما الان وضعيت بدتر شده است. فکر مي‌کنم در بازي‌هاي برگشت ليگ نتايج پرسپوليس خيلي ضعيف بوده، هر چند معتقدم خطر سقوط براي اين تيم پيش نخواهد آمد.

وي در ادامه گفت: بازي‌ها هنوز تمام نشده است، پرسپوليس بازي‌هاي حساسي در ليگ و آسيا دارد و در اين زمان به تنها چيزي که نياز دارد آرامش و تمرکز است و من دوست ندارم اين آرامش را از پرسپوليس بگيرم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها