کد خبر: ۵۱۶۴۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
طبيب زاده:
عضو فهرست انتخاباتي جبهه پايداري گفت: امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري، زندگي زاهدانه‌اي را بر اساس برقراري عدالت اقتصادي در همه جوانب آن براي مسئولين، ضروري مي‌دانند اما متأسفانه اين مهم، در اين دو دوره به دست فراموشي سپرده شد.
زهره طبيب‌زاده عضو فهرست انتخاباتي جبهه پايداري در همايش بانوان جبهه پايداري با اشاره به ديدگاه‌هاي جديدي كه امام خميني(ره) با عنوان حكومت اسلامي در انقلاب مطرح كردند، اظهار داشت: بعد از دهه اول انقلاب، تغييراتي در مباحث اصيل اعتقادي كه امام(ره)‌ تبيين كرده بودند به وجود آمد و در دوران اصلاحات و سازندگي، طبقه جديدي تحت عنوان متدينين ثروتمند با استفاده از رانت‌ها،‌ شركت‌‌ها و امكانات دولتي شكل گرفت.


وي به انحرافات واضح در دوران سازندگي و اصلاحات از سياست‌هاي امام(ره)‌ و مقام معظم رهبري اشاره كرد و افزود: امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري، زندگي زاهدانه‌اي را بر اساس برقراري عدالت اقتصادي در همه جوانب آن براي مسئولين، ضروري مي‌دانند اما متأسفانه اين مهم، در اين دو دوره به دست فراموشي سپرده شد.


عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي، سياست تسامح در مباحث فرهنگي را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: امام(ره)‌ فرمودند "مسكن و نان شعار ما نيست" اما افرادي در صحنه حضور پيدا كردند كه همه تلاش خود را براي توسعه سياسي و اقتصادي به كار گرفتند و مسائل فرهنگي به جايي رسيد كه اكنون شاهد اكران فيلم‌هايي هستيم كه در دوره اصلاحات و سازندگي از وزارت ارشاد اجازه اكران نگرفتند.

 

وي به برخوردهاي انفعالي دولت‌هاي سازندگي و اصلاحات در زمينه سياست خارجي اشاره كرد و اظهار داشت:‌ دولت نهم با گفتمان اصولگرايي، برخي از اين بدعت‌ها را تصحيح كرد كه از جمله آنها برخورد محكم و غيرانفعالي در سياست خارجي، بحث ورود كارگزاران نظام به متن اجرا و ورود آنان در استان‌ها و تقسيم امكانات و عدالت اقتصادي در بين محرومين بود.

 

طبيب‌زاده با بيان اينكه دولت نهم به دليل نفوذ جريانات انحرافي در داخل خود داراي مشكلاتي است و آن هم تداوم تسامح در ارتباط با مفاهيم فرهنگي بوده است ؛ گفت: آنچه كه در حال حاضر بر جامعه مي‌گذرد ناشي از رويكرد غلط غيرديني و يا عدم خلوص ديني در مسئولين سردمدار اين مسئله است.


اين عضو جبهه پايداري تأكيد كرد:‌ پاشنه آشيل جمهوري اسلامي ايران مسائل فرهنگي است.

 

وي در ادامه با اشاره به برداشت موانع از سوي دولت اصولگرا براي نزديك شدن به ديدگاه‌هاي امام(ره)‌ و مقام معظم رهبري، اظهار داشت: ولايت فقيه خط نگهدار انقلاب است و خط قرمزهاي آن را مشخص مي‌كند.

 

تشريح وظايف مجلس


طبيب‌زاده در خصوص وظايف مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس بايد سپر بلاي انحرافات و كج‌روي‌هايي كه در نظام بوجود مي‌آيد و همچنين سپر بلاي مقام معظم رهبري باشد.


عضو فهرست جبهه پايداري ‌يكي از وظايف نمايندگان را دادن رأي اعتماد به وزرا عنوان كرد و افزود: دغدغه ما مسائل فرهنگي است و با هيچ كسي سر مسائل فرهنگي مماشات نمي‌كنيم چرا كه انقلاب اسلامي به سختي به دست آمده و نبايد دستاوردهاي فرهنگي انقلاب، آماج تمايلات فردي افراد شود.


اين عضو جبهه پايداري با انتقاد از اينكه مجلس شوراي اسلامي وزرا را به طور دائم استيضاح مي‌كند گفت: ‌دولت امور خود را انجام مي‌دهد و اينكه مدام، وزرا به مجلس فراخوانده و استيضاح مي‌شوند كار صحيحي نيست چرا كه در طول تاريخ، مجالس گذشته اين همه استيضاح نداشته‌اند.


طبيب‌زاده، قطع رابطه يا كاهش رابطه با ساير كشورها را يكي ديگر از وظايف نمايندگان در مجلس شوراي اسلامي عنوان و خاطرنشان كرد: يكي از اقدامات درستي كه مجلس شوراي اسلامي انجام داد، تحريم نفتي دو كشور انگليس و فرانسه بود و اگر در حال حاضر شاهد حضور گروه 1+5 بر سر ميز مذاكره آن هم بدون هيچ پيش شرطي هستيم نتيجه همين اقدام درست نمايندگان است چرا كه با تحريم نفت انگليس و فرانسه بحران نفتي و بحران اقتصادي و مالي آنان افزوده مي‌شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
333
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
مگه الان عدالت هست
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
الان که بدتر هم شده و اختلاسهای کلان هم به آن اضافه شده . بیکاری - فقر آمار واقعی را منتشر کنید .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها