کد خبر: ۵۱۶۰۱
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
در حالیکه آل ثانی با دخالت در امور سوریه و تلاش برای به راه اندازی جنگ علیه این کشور تاکنون بارها خصومتش با دولت بشار اسد را نمایان کرده اینبار با اخراج بی دلیل سه تبعه سوریه از شبکه الجزیره قطر، این اقدامات را تکمیل کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سوریا الان، اخراج این سه تبعه سوریه از سمت های کارمند، خبرنگار و مجری الجزیره بر اساس درخواست منابع امنیتی قطر صورت گرفته است.
 
پیشتر نیز شماری از دست اندركاران و مجریان شبكه الجزیره به دلیل انتقاد از عملكرد آن در خصوص تحولات سوریه استعفا داده بودند.
 
رولا ابراهیم مجری سوری شبكه تلویزیون الجزیره چندی پیش ضمن اعلام انزجار از اقدامات این شبكه و انصراف از همكاری با آن گفته بود كه شاهد جعل بسیاری از اخبار، اسناد و مدارك و وارونه نشان دادن حقایق اوضاع سوریه در شبكه الجزیره بوده است.
 
وی تاكید كرد كه این اقدامات با هدف تحریك و ایجاد جنگ طایفه ای در سوریه صورت می گیرد.
 
پیش از این غسان بن جدو رییس دفتر الجزیره در بیروت استعفا كرده بود و پس از مدتی، 'علی هاشم' جایگزین وی نیز استعفا كرد.
در آخرین مرحله نیز ریا ملحم مدیر دفتر الجزیره در ایران 27 فروردین ماه عملكرد این شبكه خبری را در راستای 'طرح آمریكایی، صهیونیستی و سعودی علیه مقاومت در منطقه و به خصوص سوریه' خواند و از سمت خود استعفا كرد. به گفته وی، در این طرح نخست نظام سوریه و سرنگونی بشار اسد و پس از آن محاصره حزب الله و لبنان مورد هدف قرار خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها