کد خبر: ۵۱۵۹۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
شاگردان مصطفی دنیزلی که هنوز شکست سنگین برابر سایپا کرج را فراموش نکرده بودند، برای بازی سی و دوم خود در رقابت‌های لیگ برتر با مشقت فراوان به تبریز سفر کردند تا در برابر یکی از مدعیان عنوان قهرمانی صف آرایی کنند، دیداری که برای سرخپوشان اتفاقاتی شیرینی را در پی نداشت و یک شکست سنگین دیگر برای شاگردان مصطفی دنیزلی به دنبال داشت.

به گزارش رجانیوز، سرخپوشان پایتخت که با کش و قوس فراوانی خود را تبریز رسانده بودند، علی رغم حاشیه‌های فروان درون اردویی بازی را با ارامش قابل قبولی برابر تراکتورسازی آغاز کرد اما شاگردان مصطفی دنیزلی نتوانستند از این مزیت به خوبی سود ببرند، آنها که با فشار فراوان در دقایق ابتدایی بازی دروازه محسن فروزان را به شدت تحت فشار قرار داده بودند در پانزده دقیقه نخست بازی روی خطای احسان حاج صفی در محوطه جریمه تراکتورسازی روی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما هادی نوروزی با به هدر دادن این موقعیت ایده آل پرسپولیس را از رسیدن به گل نخست بازی محروم کرد.

پس از به هدر رفتن پنالتی پرسپولیس توسط هادی نوروزی هواداران تراکتورسازی فشار مضاعفی روی بازیکنان امیر قلعه نویی وارد کردند تا پرسپولیس را تحت فشار قرار دهند، بازیکنان تراکتورسازی به ندرت نبض بازی را در اختیار گرفتند اما این اتفاق برای آنها با اتفاق ویژه‌ای همراه نبود، امیر قلعه نویی که می‌دانست برای سبقت از مدعیان صدر جدول نیاز به امتیاز کامل این دیدار دارد بازیکنان را به سمت جلو فراخواند اما مدافعان پرسپولیس با دفاع منطقی حملات این تیم را کنترل کردند تا بازی در نیمه نخست بدون گل به پایان برسد.

 

اما در نیمه مربیان همه چیز به سود تیم میزبان رقم خورد، شاگردان امیر قلعه نویی که برای بازکردن دروازه میثاق معمارزاده لحظه شماری می‌کردند در این نیمه چهار بار دروازه این تیم را باز کردند تا اتفاقی که برای حسین هوشیار در بازی گذشته پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر رقم خورد در هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر برای میثاق معمارزاده رقم بخورد.

در این نیمه خط دفاع پرسپولیس به قدری ضعیف ظاهر شد که بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی بدون دردسر تا پشت خط هجده قدم تیم فوتبال پرسپولیس پیش امدند تا دروازه میثاق معمارزاده را برای گلزنی مورد هدف قرار دهند،نخستین گل بازی را فلاویو لوپز را در دقیقه 50 برای تراکتورسازی به ثمر رساند، فرزاد حاتمی پشت هجده قدم توپ را برای فلاویو لوپز کاشت و این هافبک پرتغالی با یک ضربه نه چندان پرقدرت، دروازه پرسپولیس را باز کرد. این توپ در میانه راه با برخورد به یکی از مدافعان پرسپولیس کمی تغییر جهت داد و معمارزاده هم عکس العمل خوبی نداشت.

با باز شدن دروازه تیم فوتبال پرسپولیس بازیکنان تراکتورسازی شهامت بیشتری پیدا کردند هب گونه‌ای که در دقیقه 57 باز هم فلاویو لوپز از پشت محوطه هجده قدم شوت زد، این بار معمارزاده توپ را ناقص دفع کرد و فرزاد حاتمی دروازه خالی را با یک نوک پا باز کرد. شش دقیقه پس از این گل در دقیقه 63 ابراهیمی از راست نفوذ کرد و توپ را به لوپز سپرد. او هم به سادگی از خط دفاعی پرسپولیس گذشت و با یک ضربه چیپ دروازه معمارزاده را فرو ریخت.

پس از این گل هواداران تراکتورسازی تبریز بازیکنان امیر قلعه نویی را به سمت جلو فراخواندند که نتیجه این فشار گل محمد ابراهیمی بود،در دقیقه 65 حرک انفرادی ابراهیمی از راست و حرکت در عرض او، با شوت پای چپ بازیکن تعویضی تراکتور همراه شد. معمارزاده به این توپ هم «نه» نگفت و در کمتر از 20 دقیقه چهارمین گل تراکتورسازی به ثمر رسید. با به ثمر رسیدن گل چهارم تراکتورسازی سکوهای ورزشگاه از شادی منفجر شد که این اتفاق فشار فراوانی را به تیم فوتبال پرسپولیس وارد کرد.

بازیکنان پرسپولیس که خود را مغلوب این دیدار دیدند برای جبران گلهای تراکتورسازی به آب و آتش زدند اما تنها یک گل از این چهار گل جبران شد که این گل توسط مدافع پیش تاخته تیم فوتبال پرسپولیس به ثمر رسید،در دقیقه 79 توپ ارسالی مهدوی کیا بعد از یک رفت و برگشت، به ایمون زاید رسید و او توپ را بار دیگر روی دروازه سانتر کرد. ارسال زاید با ضربه سر نورمحمدی به گل تبدیل شد تا این مدافع پرسپولیس برای دومین بار در این هفته گل بزند.

پس از این گل بازیکنان پرسپولیس با ارائه یک بازی نمایشی بازی را دنبال کردند تا تیم فوتبال پرسپولیس با مربیگری مصطفی دنیزلی پس از شکست برابر تیم فوتبال سایپا کرج حالا یک بار دیگر طعم تلخ شکست برای یک تیم لیگ برتری را تجربه کند، با این ناکامی نام مصطفی دنیزلی در تاریخ تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان ناکام ترین مربی تاریخ فوتبال پرسپولیس به ثبت رسید تا دیگر دایی و استیلی این عنوان ناخوشایند را یدک نکشند، اتفاقی که زیاد به سود تیم فوتبال پرسپولیس نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها