کد خبر: ۵۱۵۸۸
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

فارس، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل شهرداری تبریز گفت: دوست نداشتیم در چنین شرایطی باشیم و شاید باید اکنون ما در صدر جدول باشیم اما کار به اینجا رسیده است. در این چند هفته با تیم‌هایی بازی داریم که انگیزه‌ بالایی دارند و در حال سقوط هستند. نباید تمرکزمان را از دست بدهیم و تمام تلاشمان این است که از فرصت‌های اندکی که داریم بهترین استفاده را ببریم.

وی اضافه کرد: بعد از دیدار مقابل شاهین تمام تلاشمان برای ایجاد تمرکز در بازیکنان بود. با تمام وجود و به خاطر عشق به هواداران برای پیروزی به میدان خواهیم رفت و به چیزی به غیر از آن فکر نمی‌کنیم.

سرمربی استقلال اظهار داشت: در دیدار مقابل شاهین از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم اما فردا برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم و به نتایج سایر تیم‌ها کاری نداریم. انگیزه تیم ما برعکس حواشی که در این چند روز برای ما ایجاد شده بالاست و تنها به پیروزی فکر می‌کنیم تا در کنار یک بازی خوب هواداران را شاد کنیم و به 3 امتیاز برسیم.

مظلومی در پاسخ به این سوالی درباره اعتراض باشگاه استقلال به مشکوک بودن گل‌های سپاهان به فولاد گفت: وظیفه من رسیدگی به این موضوع نیست و به این مسائل توجهی ندارم. انشاءالله که تمام مسابقات ما پاک است. امیدوارم هر تیمی حقش را در زمین بگیرد نه خارج از زمین. تمرکزم روی تیم خودم است و کسی که دنبال چنین مسایلی است ممکن است لحظه‌ای پیروز باشد اما باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد.

وی درباره اینکه آیا حواشی به وجود آمده برای استقلال باعث نشده از کورس مدعیان قهرمانی عقب بمانند گفت: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد اما تنها به قهرمانی در پایان فصل فکر می‌کنم. پیش‌بینی کسب دو جام را در این فصل کرده بودیم که به یکی از آنها رسیدیم. هنوز هم شانس قهرمانی در لیگ را داریم و در لیگ قهرمانان هم شانس صعود داریم.

مظلومی ادامه داد: آنهایی که با استقلال سر وکار دارند می‌دانند که هر سال در آخر فصل این حواشی برای ما درست می‌شود. با اینکه سال گذشته قرارداد داشتم 10 مربی را جایگزین من کردند. امسال هم تلاش می‌کنند استقلال جام دوم را نگیرد چون اگر اینطور شود معادلات برخی‌ها به هم می‌ریزد و شاید یک رکورد ایجاد شود تا یک تیم پس از سال‌ها دو جام بگیرد.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: به خاطر هواداران از فتح‌الله‌زاده و رسولی‌نژاد درخواست کرده‌ام هر اتفاقی که قرار است بیفتد به بعد از لیگ موکول شود. نباید اتحاد و انسجام در تیم از هم بپاشد. مسوولان بگذارند لیگ تمام شود و از آن هر تصمیمی که بخواهند بگیرند. این موارد به تیم لطمه می‌زند و تمرکز را از بازیکنان می‌گیرد و هواداران را هم هوایی می‌کند.

مظلومی ادامه داد:‌ از نیم فصل دوم مشکلات زیادی داشتیم اما رفاقتی که بین بازیکنان و هواداران بود باعث شد موفقیت‌های خوبی به دست بیاوریم. نمی‌دانم چرا این موفقیت‌‌ها کوچک نشان داده می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به دست‌های پشت پرده در فوتبال اعتقاد دارد گفت: دست‌های پشت پرده در فوتبال ما وجود داشته است.

سرمربی استقلال درباره اینکه چه راهکاری برای از بین بردن بار روانی روی بازیکنان بخصوص مهاجمان تیم دارد گفت: مهاجمان ما باید تمرکز لازم را برای ضربه آخر داشته باشند. این حواشی تمرکز تمام بازیکنان را پایین آورده و تلاش می‌کنیم اثر منفی روی تیم نگذارد. شب گذشته رونالدو دو گل در جریان بازی به ثمر رساند اما به راحتی پنالتی را از دست داد. بعضی وقت‌ها فشار بازی و استرس اجتناب‌ناپذیر است. خود بازیکنان باید آنقدر قوی باشند که موقعیت‌های سخت را پشت سر بگذارند.

مظلومی تصریح کرد: سر بازیکن من در دیدار مقابل شاهین17 بخیه خورد اما 90 دقیقه بازی کرد. متاسفانه در دو بازی گذشته فرصت‌های گلزنی خوبی را از دست دادیم اما با این وجود بهترین خط حمله لیگ را داریم که نشان از قدرت هجومی بالای استقلال دارد و باید این را تقویت کنیم.

وی درباره مصدومان این تیم در دیدار فردا مقابل شهرداری تبریز گفت: جباری در دیدار مقابل شاهین در نیمه دوم به خاطر پیچیدگی مچ پا تعویض شد. با اینکه مچ پایش ورم شدیدی داشت علاقه داشت فردا تیم را همراهی کند اما شاید اگر بازی کند هفته‌ها او را از دست می‌دادیم. رحمتی هم با وجود اینکه مصدوم است اما خودش را به بازی می‌رساند. بقیه بازیکنان خوب و سرحال هستند تا انشاءالله فردا هواداران را شاد کنند.

مظلومی درباره ناراحتی یرکوویچ در تمرینات این تیم گفت: بازیکنان به خاطر گلی که در دیدار مقابل شاهین زد با او شوخی می‌کردند و شاید کمی ناراحت شده باشد اماچیز خاصی نبود. البته عکسی که گرفته شد شاید چیز دیگری را نشان می‌دهد.

وی در مورد درگیری رحمتی و زندی گفت: چنین چیزی نبود، این دو بازیکن خیلی با هم دوست هستند. فشار زیادی روی بازیکنان است که بخش زیادی از آن به مشکلات مالی برمی‌گردد. 3 بازی تا آخر فصل مانده و بازیکنان دوست دارند این مشکلات رفع شود. گاهی اوقات باید حق را به بازیکن داد و من بعضی وقت‌ها رویم را آن طرف می‌کنم و یا اینکه برخی حرف‌های بازیکنان را نشنیده می‌گیرم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۱
خیلی جالبه میگند مشکوک بودن گلهای سپاهان !!!! در صورتیکه همه میدونند استقلال فقط با کمک داوری به اینجا رسیده
پاسخ
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۱
انشا اله که حق به حق دار خواهد رسید که اگر خدا بخواهد استقلال قهرمان خواهد شد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها