کد خبر: ۵۰۹۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
یکی از عوامل تخریب قدرت طلبی است و متاسفانه برخی از اصولگرایان در درونشان قدرت طلبی وجود دارد. گاهی اوقات هم اطلاع ندارند و از روی نا آگاهی برخی حرفها را می زنند که طبیعتا باید توجه بکنند.

حمید رسایی معتقد است: تنها تفاوت دور دوم با دور اول انتخابات شفاف تر شدن صف بندی هاست و بنا براین مردم با تصمیم بهتر و با سهولت بیشتر می توانند انتخاب کنند.

آنچه در پی می آید ما حصل گفتگو با حجت الاسلام حمید رسایی یکی از کاندیداهای جبهه پایداری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است:

* این یک واقعیت است که در بین اصولگرایان تفاوت دیدگاه وجود دارد. محور اصلی رقابت باید بر اساس شفاف سازی در مواضع و رعایت اخلاق باشد و البته آنچه که مسلم است اختلاف دیدگاه درمیان اصولگرایان در مبانی و اصول نیست بلکه تا حدودی در شیوه و روش و جهت گیری هاست.

* یکی از عوامل تخریب قدرت طلبی است و متاسفانه برخی از اصولگرایان در درونشان قدرت طلبی وجود دارد. گاهی اوقات هم اطلاع ندارند و از روی نا آگاهی برخی حرفها را می زنند که طبیعتا باید توجه بکنند و صرف تماس چند خبرنگار از موضع گیری مبتنی بر تخریب خودداری کنند.

* مردم در دور دوم هرکسی تخریب کرد به او رای ندهند. به نظر من رسانه ها باید این موضوع را بسیار تبلیغ کنند که خود این تبلیغ یک عامل بازدارنده است.

* تجربه نشان داده که مردم در دور دوم انتخابات کمتر شرکت می کنند اما صدا و سیما و رسانه های عمومی می توانند نقش خوبی در این باره ایفا کنند و خود جریان های سیاسی هم با ایجاد شور و نشاط انتخاباتی می توانند در این امر موثر باشند.

عصر امروز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مادون قرمز _ دید در تاریکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
این مطلب رو با مطلب زیر مقایسه کنید:
رو که نیست سنگ پای قزوینه!
598 با توأم

http://www.598.ir/fa/news/50011/%D8%B9%DA%A9%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%AF%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%81-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%DA%AF%DB%8C!
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
از کی تا حالا پرداختن به آقای قالیباف و مسائل شهری تهران تخریب کاندیداهای انتخابات مجلس نهم است . بله اگر می فرمودید تخریب کاندیدای ریاست جمهوری شاید حرف شما درست می بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۵
زنده باد پا یداری و تمام کسانی قصد خد مت به مردم و کشو ر و نظام را دارند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
شما که راست میگی ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها