کد خبر: ۵۰۸۶۶
زمان انتشار: ۰۰:۱۳     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولس تهران پس از شكست سنگین تیمش برابر سایپای البرز عنوان كرد، فهرست بازیكنان مازاد سرخپوشان را تهیه كرده است.
ایرنا، 'مصطفی دنیزلی' شنبه شب در پایان بازی تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سایپای البرز در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: تنها راهی كه برای پرسپولیس باقی مانده قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست. ما برنامه های زیادی برای فصل آینده داریم و به طور یقین در فصل بعدی تیم متحول شده ای را خواهید دید.

دنیزلی اضافه كرد: تمركز كادر فنی و بازیكنان روی بازی های آسیایی معطوف شده و لیگ برتر برای ما اتمام شده محسوب می شود.

دنیزلی در خصوص نیمكت نشینی 'علی كریمی' در این دیدار گفت: نیمكت ‌نشینی این بازیكن ارتباطی به صحبت های كریمی در پایان دیدار با تیم 'الغرافه' قطر ندارد.

وی اظهار داشت: زمانی كه در دیدارهای لیگ به راحتی گل دریافت می كنید، دیگر نمی توان نتیجه را جبران كرد و ما باید این مشكلات را برای فصل آینده از بین ببریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران عنوان كرد: سایپا از پنج فرصت گلزنی خود چهار بار دروازه پرسپولیس را باز كرد اما مهاجمان ما همچون دیدارهای قبلی فرصت های زیادی را از دست دادند.

دنیزلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه چقدر این بازی تحت تاثیر بازی با 'الغرافه' قطر بود كه ظاهرا اختلافاتی بین شما و 'علی كریمی' صورت گرفته، عنوان كرد: نمی دانم در روزنامه ها چه نوشته شده اما بین من و كریمی مشكل خاصی وجود نداشت. این مساله ای نیست كه بخواهم در اینجا در موردش صحبت كنم و در اولین تمرین با او حرف خواهم زد.

دنیزلی خاطرنشان كرد: روند ثابتی را در این چند بازی نداشته ایم و ایجاد تمركز در بین بازی های لیگ برتر و آسیایی، كار سختی است.

وی در خصوص اینكه علاوه بر مسایل فنی چقدر از لحاظ روحی و روانی با بازیكنان پرسپولیس كار كرده، گفت: كار روحی و روانی هم انجام می دهیم اما این مساله بلند مدت است و این مسایل را بیشتر برای بازی های آسیایی انجام می دهم.

'مصطفی دنیزلی' در پایان خطاب به هواداران تیم پرسپولیس اظهار داشت: فصل آینده تیم متحول شده ای را تقدیم هواداران می كنیم و آنها نباید از بابت فصل بعدی نگران باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها