کد خبر: ۵۰۷۲۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
مدیرعامل استقلال صنعتی با اشاره به شایعات مطرح شده درباره دیدار با گهر زاگرس گفت: بچه جبهه و جنگ هستم و برای یک بازی آخرت خود را نمی‌فروشم.

محمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص دیدار هفته پایانی استقلال صنعتی و گهر و شایعاتی که پس از پایان این مسابقه به وجود آمده اظهار داشت: گهر 26 هفته در مکان‌های دوم و سوم جدول قرار داشت و این نشان می‌دهد که این تیم از یک قدرت تیمی و انسجام خوب برخوردار است.

وی ادامه داد: در بازی پنجشنبه گهر بسیار قدرتمند نشان داد و تا دقیقه پایانی به استقلال صنعتی فشار وارد کرد. در این دیدار دو فرصت تک به تک را از دست دادیم، ضمن اینکه در دقیقه 90 داور مسابقه برای استقلال اعلام پنالتی کرد که با دخالت کمک داور، رأی داور برگشت. در این صورت بازی را ما می‌بردیم. این شواهد نشان می‌دهد که این بازی یک دیدار جوانمردانه بود. این تصمیم روحیه تیمی ما را کم و گهری‌ها را به ادامه بازی امیدوارتر کرد.

صادقی تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شد پیروز شویم و حتی پاداش‌ها را قبل از بازی دادیم تا بازیکنان روحیه بگیرند اما یک زمان‌ تیم از لحاظ انگیزشی دچار مشکل می‌شود. این ذهنیت که در صورت پیروزی تنها یک پله صعود می‌کنیم باعث شد عطش بازیکنان برای رسیدن به برد کم شود.

وی با رد هرگونه زد و بند و تبانی در دیدار پنجشنبه تصریح کرد: خدا را شاهد می‌گیرم بازیکنان ما به شدت با داور و تیم حریف درگیر بودند. بازی نیز به خاطر رنگ جوراب بازیکنان گهر دیر آغاز شد و ما مقصر نبودیم و البته شاید گهری‌ها با درایت این کار را انجام دادند. برای اولین بار بود که چنین مسائلی را می‌دادیم و به داور هم اعتراض کردیم.

مدیرعامل استقلال صنعتی یادآور شد: وقتی به گهری‌ها گفتند بازی ماشین سازی مساوی شده مهابادی به اندازه‌ای داد و فریاد کرد که در همان 4 دقیقه وقت اضافی به اندازه 90 دقیقه تمام بازی به ما فشار وارد کردند. گل تیم گهر نیز در حالی روی غافلگیری و شلوغی مقابل دروازه به ثمر رسید که فکر می‌کردیم بازی بدون گل تمام می‌شود.

وی ادامه داد: حاضر نیستیم دین و شرفمان را زیر پا بگذاریم. بچه جبهه و جنگ هستم و برای یک بازی آخرت خود را نمی‌فروشم. ما با تمام قوا و با ترکیب همیشگی مقابل گهر به میدان رفتیم. بازیکنان مشکوک نبود و دفاع‌مان نیز 90 دقیقه عالی کار کرد. مهاجم ما هم پنالتی گرفت و در مجموع چیز مشکوکی ندیدم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها