کد خبر: ۵۰۵۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۳۱ فروردين ۱۳۹۱
فارس: سایت های ضدانقلاب طی خبری مدعی شدند که در کنفرانسی بین المللی! که تنها یک مدعو داشته است، از موسوی و کروبی و رهنورد حمایت شده است.

عصر امروز، سایت های ضدانقلاب جرس، سحام نیوز، کلمه و ... طی خبری مدعی شدند که در کنفرانسی بین المللی! از موسوی و کروبی و رهنورد حمایت و دفاع شده است.

سایت های مذکور در همین خصوص نوشتند: "در جریان برگزاری کنفرانس تونس که با هدف بررسی چالش های ایجاد تغییر در نظام سیاسی کشور های خاورمیانه و با حضور نمایندگان جنبشها و تشکلهای دموکراسی خواه منطقه و نمایندگان احزاب ترقی خواه کشورهای اروپایی برگزار شد، بر ضرورت آزادی موسوی ،کروبی، رهنورد و حمایت از جنبش های ضد استبدادی منطقه تاکید شد"

اما نکته بسیار جالب این کنفرانس! بی نام و نشان بودن مدعوین و سخنرانان و بی جا و مکان بودن آن است؛ چه آنکه تنها کسی که در آن سخنرانی کرده است، اردشیر امیر ارجمند می باشد! و هچنین در این خبر از محل برگزاری کنفرانس خبری نیست.

براین اساس در (خبر!) فوق نام دیگر شرکت کنندگان قید نشده است و تنها از زبان "کنفرانس تونس" مطالبی خلاف واقع عنوان می شود.

نکته جالب تر اینکه جرس در همین باره می نویسد: "ارجمند با نمایندگان جنبشهای مختلف در مورد تحولات منطقه و همچنین وضعیت جنبش سبز گفتگو و تبادل نظر کرد!" نمایندگانی که اصلا نام و نشانی از آنها در اخبار مربوط به این (کنفرانس) درج نشده است.

براساس این گزارش، خبرسازی های چند ماه اخیر فتنه گران این حقیقت را آشکار می کند "که آنها به دریوزگی افتاده اند" و با توجه به عدم اقبال و مخالفت مردم کشور با آنها، با توسل به برگزاری کنفرانس هایی بی نام و نشان (که اگر چنین کنفرانسی وجود خارجی داشته باشد) خودشان از خودشان حمایت می کنند! تا به اندک هوادار خود کمی روحیه "ما بیشماریم" تزریق کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها