کد خبر: ۵۰۴۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۳۱ فروردين ۱۳۹۱
مدير سابق شبكه سعودي العربيه مدعي است مصر به يك فرعون نياز دارد.
کیهان، عبدالرحمن الراشد ضمن مقاله اي در الشرق الاوسط، به تخطئه انقلاب مردم مصر پرداخت و با بيان اينكه انقلاب مي تواند طناب دار باشد، از تكرار حاكميت فراعنه در مصر دفاع كرد. وي مي نويسد: آيا فرعون شخصيتي از پيش مردود است؟ فراعنه عظيم ترين فرمانروايان مصر بودند و موفق ترين مراحل تاريخ تمدن بشري را عرضه كردند. اگر قسمت مصر آن شود كه يك فرعون راستين نصيبش گردد، ما با نيروي بزرگ رو به رشدي مواجه خواهيم شد.

اين سعودي خائن به ملت هاي عرب و مسلمان كه توانست از سوي صهيونيست ها پاداش خيانت به مردم لبنان و فلسطين در جنگ هاي 33 روزه و 22 روزه را بگيرد، در ادامه هرزه نويسي خود مي افزايد: مصر در وضعيت كنوني نياز به فرعون دارد.

عملكرد خيانت آلود «الراشد» در العربيه باعث شد ملت ها و رسانه هاي عرب منطقه از شبكه ياد شده به عنوان «العبريه» ياد كنند. الراشد در نوشته خود اشاره اي به اين حقيقت نمي كند كه مصر طي نيم قرن گذشته توسط فراعنه اي چون انورسادات و حسني مبارك اداره مي شد و از قبل همين مديريت فرعوني بود كه زندگي انبوهي از شهروندان محروم مصر در قبرستان ها تبديل به تصوير چشم آزار مصر شد.

جهت استحضار الراشد مي توان به اظهارات عمروموسي- وزير خارجه اسبق مصر- درباره عقب ماندگي هاي كشور خود و كشورهاي مشابه منطقه اشاره كرد كه چند سال پيش گفت ايران با پيشرفت هاي گسترده در حال ارسال موشك و ماهواره به فضاست و ما همزمان در مصر و كشورهاي مشابه به اين فكر مي كنيم كه چگونه مي توان تونل هاي آذوقه رساني و دارو رساني به نوار غزه را شناسايي و مسدود كرد.

يادآور مي شود پس از سقوط رژيم حسني مبارك، بيشترين رعب و نگراني به جان آل سعود افتاده است كه در سفاكي و فساد، دست فراعنه را از پشت بسته اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها