کد خبر: ۵۰۴۱۱
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۳۰ فروردين ۱۳۹۱
كارگردان فيلم قلاده هاي طلا گفت: دغدغه اصلي بنده ساخت فيلم در خصوص نخبه‌هايي مانند شهيد چمران و نواب است كه هم به لحاظ عرفاني و هم عملكردي ناشناخته مانده اند.
به گزارش خبرگزاري دانشجو، ابوالقاسم طالبي در نشست نقد و بررسي فيلم «قلاده‌هاي طلا» كه شب گذشته در فرهنگسراي انقلاب برگزار شد، در خصوص هزينه‌هاي اين فيلم گفت: ما كمتر از دو ميليارد براي اين فيلم هزينه كرديم و تصورم اين است كه پول نمي‌تواند هنر بيافريند، بلكه دغدغه و دردي بايد در ذهن ما وجود داشته باشد كه بتوانيم كاري را كه مخاطب‌پسند باشد بسازيم.
 
وي در خصوص ساخت «قلاده‌هاي طلاي 2» گفت: من نمي‌توانم همين‌طوري فيلم بسازم، شايد اكنون انگيزه ساخت قسمت دوم اين فيلم در من ايجاد نشده، ولي زمينه ساخت قست دوم اين فيلم را آماده كردم تا اگر كسي خواست بر اساس اين موضوع فيلم بسازد، با مشكلي مواجه نشود.
 
طالبي يادآور شد: اين فيلم بر اساس بازه زماني قبل از انتخابات 88 تا شهريور 88 ساخته شده بود؛ بنابراين اگر كسي مي‌خواهد قسمت دوم اين فيلم را بسازد، اتفاقات زيادي از شهريور 88 تا 9 دي افتاده كه مي‌تواند فيلمي خوش‌ساخت‌تر از قلاده‌هاي طلا ساخته شود.
 
اين كارگردان در خصوص ادامه فعاليت خود در حوزه سياسي گفت:‌ دغدغه اصلي بنده ساخت فيلم در خصوص نخبه‌هايي مانند شهيد چمران و نواب است كه هم به لحاظ عرفاني و هم عملكردي ناشناخته مانده اند.
 
وي در ادامه تاكيد كرد: ‌هدف ما از ساختن فيلم «قلاده‌هاي طلا» ايجاد وحدت ملي بود.
 
طالبي با اشاره به حمايت وزارت ارشاد از اكران اين فيلم گفت: وزارت ارشاد، بويژه وزير ارشاد حمايت ويژه‌اي از اين فيلم به عمل آورد؛ چرا كه تا پايان فيلم با وزارت اطلاعات كه در خصوص سناريوي اين فيلم مشكل داشت، رايزني كرد.
 
طالبي درباره مشكلاتي كه وزارت اطلاعات در خصوص اكران اين فيلم ايجاد كرده بود، گفت: چيزي كه وزارت اطلاعات با آن مشكل داشت اين بود كه مي‌گفت ما جاسوس در وزارت اطلاعات نداشتيم در فتنه 88 و من هم اصراري بر اين مسئله ندارم بلكه مي‌خواستم جاسوسي را در كشور تبيين كنم كه چاره‌اي جز ساخت آن در وزارت اطلاعات نداشتم.
 
كارگردان قلاده‌هاي طلا خاطرنشان كرد: من هم جا اعلام كرده ام كه آدم بايد وطنش را دوست داشته باشد و از مردمش حمايت كند پس من تا وقتي كه زنده‌ام هر كس كه دشمن مردم ما است من هم با او دشمن هستم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها