کد خبر: ۵۰۴۰۸
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۳۰ فروردين ۱۳۹۱
در حالی که دادگاه پاکستان هیچ حکمی برای فرزندان خردسال اسامه بن لادن صادر نکرده بود اما 5 تن از این فرزندان رهبر شبکه القاعده که بین یک تا پنج سال سن دارند، مجبور به تحمل 45 روز حبس شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، وکیل خانواده اسامه بن لادن گفت که در مدت زمان 45 روزه حبس که دادگاه پاکستان برای همسران اسامه بن لادن صادر کرده بود، پنج تن از فرزندان رهبر معدوم القاعده در کنار مادران خود مجبور به تحمل این دوره شدند.

"عاطف خان" از پایان دوره محکومیت اعضای خانواده رهبر معدوم القاعده خبر داده و افزود: تعدادی از اعضای خانواده اسامه بن لادن بزودی رهسپار یمن و عربستان سعودی می‌شوند.

وی از آمادگی دولت برای مهیا کردن زمینه خروج آنان خبر داده و گفت: دولت پاکستان آماده مهیا کردن زمینه خروج اعضای خانواده اسامه بن لادن می‌باشد اما تا کنون مقصد آنان معلوم نیست و تنها شماری از آنان که تبعه یمن و عربستان سعودی می‌باشند، عازم کشورهای خود می‌شوند.

خانواده اسامه بن لادن بنیان گذار شبکه تروریستی القاعده شامل 3 همسر و هفت فرزند است که به اتهام ورود و اقامت غیرقانونی در پاکستان از سوی دادگاه این کشور محکوم به جزای نقدی و تحمل 45 روز حبس شدند.

علاوه بر سه بیوه و هفت فرزند، این خانواده دارای 5 فرزند خرد سال نیز می‌باشد که بدون اینکه دادگاه آنان را مجرم شناخته باشد مجبور به تحمل 45 روز زندان در کنار مادران خود شدند.

اسامه بن لادن در تاریخ 2 می 2011میلادی در یک عملیات نیروهای ویژه آمریکا در مخفیگاه خود واقع در "ابیت‌آباد" در نزدیکی پایتخت این کشور کشته شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها