کد خبر: ۵۰۳۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۳۰ فروردين ۱۳۹۱
تا به حال كسي جرئت نكرده است چنين موضوع شرم آوري را براي من و دخترانم مطرح كند... .
سرويس نقد رسانه 598 به نقل از آويني فيلم: در روزهاي ابتدايي سال جديد بود كه بحث هاي مفصلي بين اهالي سينما درباره ي اظهارات خانم ها صالحي و پطروسيان شكل گرفت.



اين اظهارات كه افشاگري در رابطه با فساد در سينما بود باعث شد تا ديگر بازيگران نيز وارد ميدان شده و اظهار نظر كنند. براي اينكه صحت و سقم اين مسائل بررسي و آسيب شناسي شود لازم است مراجع ذي صلاح ورود كرده و اين مسئله را پيگيري كنند.

در اين باره گفتگو كرديم با خانم آزيتا حاجيان و نظر وي را پرسش كرديم. وي در اين باره گفت: من دقيقا در جريان صحبت هاي خانم صالحي و پطروسيان نيستم اما با صحبت هايي كه شما از ايشان نقل مي كنيد بهترين كار اين است كه هم ايشان و هم طرف ايشان يعني آن تهيه كننده يا هر كس ديگر نزد قاضي بروند و يك قاضي عادل و دانا بين آنها قضاوت نمايد تا در صورت وجود چنين مسئله ي بدي اين معضل برطرف شده و سينما از اين مسئله محفوظ بماند و معلوم شود كه آيا خانم صالحي دروغ گفته يا نه؟

اين بازيگر توانمند سينما و تلويزيون درباره ي خودش و دخترانش در سينماي ايران تاكيد كرد: تا به حال كسي جرئت نكرده است چنين موضوع شرم آوري را براي من و دخترانم مطرح كند. چون برخي از اين مسائل به نحوه ي برخورد من بازيگر هم مربوط مي شود.

حاجيان ادامه داد: من و دو دخترم حد و مرزمان با تهيه كننده و ديگر دست اندركاران از سلام اولمان كاملا مشخص و معلوم است. نكته ي بعدي كه در اين زمينه حداقل درباره ي خودم و دخترانم مي توانم بگويم اين است كه دانش و توانايي نيز در اين مسئله بسيار مهم است. ما چون توانا و كار بازيگري را مي دانيم لازم نيست براي بازي در يك فيلم يا سريال هر كاري را انجام دهيم. پس نحوه ي برخورد و دانش و توانايي دو دليل اصلي براي مطرح نشدن چنين مسائلي در اين زمينه است.

بازيگر نقش ثريا تصريح كرد: در هر صنف و قشري و در هر جايي در دنيا كه برويد مطمئن باشيد كه آدم فاسد وجود دارد ولي اين به كل آن صنف بر نمي گردد. مثلا در بلژيك يك نفر 70 نفر را مي كشد آيا مي توان گفت كه تمام غير مسلمانان وحشي هستند؟ البته من قبول دارم كه برخي آدم هاي با نفوذ و صاحب يك وظيفه ي مهم ممكن است باعث چنين مشكلاتي شوند كه به نظرمن بايد اهالي سينما وارد شده و اجازه ندهند چنين تهيه كننده اي بتواند به فعاليتش ادامه دهد. به نظرمن نبايد به اين مسئله ساده نگاه كرد و با چند نظر به جمع بندي رسيد. بلكه بايد يك كار و تحقيق دقيق در اين باره صورت بگيرد.

در پايان اين مصاحبه نظر خانم حاجيان را درباره ي بهترين كارش در سينما پرسيديم كه گفت: من دلم براي نقش در مجموعه "ساعت شني" تنگ شده است. در آنجا نقش زني را داشتم كه خود را به دليل برخي مسائل به صورت مرد درآورده بود. من اين كارم را بسيار مي پسندم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
راست میگی ؟ عجب ....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها