کد خبر: ۵۰۲۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۳۰ فروردين ۱۳۹۱

مردم شهر ایلام که در ایام تعطیلات نوروزی به دامان طبیعت پناه برده بودند، در ساعت 4 بامداد روز جمعه یازدهم فروردین ماه سال جاری در منطقه¬ی تفریحی ششدار ( 10 کیلومتری شمال غربی شهر ایلام )، شاهد جنایتی تلخ و بی سابقه بودند.

به گزارش قدس آنلاین، به گفته شاهدان عینی در این حادثه شوم تعدادی از اراذل و اوباش با برنامه¬ریزی و طراحی قبلی، چادر تفریحی 4 جوان که جهت گذراندن تعطیلات نوروزی در این منطقه بر پا کرده و در حال خواب و استراحت بودند، را به آتش کشیده و جنایت آفریدند.

در پی وقوع این اتفاق ناگوار، مردم بخش چوار در حرکتی خودجوش با تجمع در مقابل بخشداری چوار خواستار شناسایی و مجازات سریع عاملان این فاجعه شدند.

متأسفانه یکی از ساکنین این چادر به نام « سجاد جعفری » که جوانی 25 ساله اهل و ساکن شهر چوار بود، با سوختگی 75 درصدی مواجه و پس از ده روز تحمل آلام و رنج های فراوان، سرانجام در بیستم فروردین ماه سال جاری در بیمارستان سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان درگذشت و دیگر مجروحان این حادثه در مراکز بیمارستانی، مراحل درمانی خود را طی می کنند.

با پیگیری هوشمندانه و اقدامات خاص قضایی و پلیسی سرانجام عوامل این جنایت شناسایی و دستگیر شدند و متهمین که در برابر شواهد و قرائن، چاره ای جز اعتراف نداشتند، با حضور در محل جنایت، صحنه وقوع جرم را بازسازی نمودند.

گفتنی است پس از درگذشت قربانی این جنایت ( سجاد جعفری ) که جوانی خوشنام و از خانواده¬های مذهبی منطقه بود، احساسات و افکار عمومی مردم ایلام جریحه دارتر شده و موجی از تنفر و انزجار از عاملین این جنایت ایجاد گردیده و ساکنین شهر چوار و دیگر مناطق استان ایلام با توجه به بی¬سابقه بودن وقوع چنین حادثه¬ای در استان، رسیدگی خارج از نوبت دستگاه قضایی به این پرونده و مجازات سریع مسببین و عاملین این جنایت را خواستار شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها