کد خبر: ۵۰۲۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۳۰ فروردين ۱۳۹۱

«طنز گزنده روزگار اين است كه سازمان مجاهدين خلق توسط دولتي از عراق رانده مي شود كه پس از حمله آمريكا به عراق روي كار آمد».

به گزارش کیهان، اين مطلب را پايگاه اينترنتي پژواك وابسته به گروهك تروريستي منافقين منتشر كرد و ضمن بد و بيراه گفتن به زمين و زمان نوشت: دولت جديد عراق مثلاً تحفه دموكراسي غرب بود و قرار بود الگوي طرح خاورميانه بزرگ باشد! عمده سران رژيم عراق همچون حكيم و مالكي و طالباني و مقتدا صدر، پس از حمله غرب درعراق مستقر شدند اما با رژيم ولايت فقيه همراهي كردند و نهايتاً كار به جايي رسيد كه با تصميم خروج نيروهاي آمريكا توسط دولت اوباما، مجموعه خطاهاي استراتژيك دولت بوش در حمله به عراق كامل شد و عراق به عمق استراتژيك رژيم اسلامي ايران و حوزه مانور سردار قاسم سليماني تبديل شد.

سايت وابسته به منافقين مي نويسد: دولت آمريكا در گام بعدي عقب نشيني سياسي- نظامي از باتلاق عراق، مسئوليت اردوگاه اشرف را به دولت مالكي سپرد و آنها هم حكم به اخراج سازمان دادند. سازمان همچنين از سوي جيش المهدي مقتدا صدر و سپاه بدر عمار حكيم و تيپ نيروهاي ويژه امنيتي دولت مورد تهديد است. لب مرز هم نيروهاي رژيم اسلامي به كمين نشسته اند. سؤال اين است كه چرا سازمان بايد همچنان در ليست تروريستي ابرقدرت جهان قرار گيرد؛ سازماني كه 30 سال است عامل هيچ تخاصم و تهديدي براي آمريكا نبوده و به افشاي برنامه هسته اي رژيم كمك كرده است؟

در همين حال «جرميا گولكا» (وكيل وزارت دادگستري آمريكا در دولت بوش و عضو مؤسسه تحقيقات دفاع ملي RAND) به شبكه تلويزيوني «ريل نيوز» گفت: بزرگ ترين اشتباه سازمان مجاهدين [منافقين] خيانت به ملت خود بود. مردم ايران اين سازمان فرقه اي را خائنانه مي شناسند كه با شروع كننده جنگ عليه ايران هم پيمان شدند و حتي پس از اعلام آتش بس و پايان جنگ، دست به حمله عليه ايران زدند.

وي مي افزايد: در آمريكا فقط تندروهايي كه طرفدار حمله به ايران هستند، از اين سازمان تروريستي حمايت مي كنند. آنها وقتي ديدند كاري از صدام برنمي آيد، به نيروهاي نظامي آمريكا دل بستند و هراس از ايران هسته اي را در دنيا پراكندند. مطالبي كه آنها عليه برنامه هسته اي ايران در رسانه ها منتشر كردند، از اسرائيل گرفته بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها