کد خبر: ۵۰۲۰۹
زمان انتشار: ۲۱:۴۰     ۲۹ فروردين ۱۳۹۱
كنفرانس خبري سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران به دليل كم كاري مسئولان مسابقات در امارات پس از سرمربي تيم فوتبال الجزيره امارات برگزار شد كه اين مسئله نارضايتي مظلومي را برانگيخته بود .
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در حال حاضر در كنفرانس خبري استقلال ايران در ابوظبي، پرويز مظلومي سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران خطاب به رسانه هاي حاضر در كنفرانس خبري گفت: كم كاري كه مسئولان اماراتي در كنفرانس خبري انجام دادند در فوتبال آسيا بسيار عادي است .

ماشين براي اعزام به محل كنفرانس در اختيار ما نگذاشتند و اين باعث شد كه ما ديرتر به كنفرانس بياييم و تيم ميزبان ابتداي در كنفرانس شركت كرد كه تيم ميزبان اين مسئله را اصلا رعايت نكرد و مهمان نوازي ما ايراني ها بهتر از اماراتي ها بود.

* جباري و آندو آماده بازي هستند

وي ادامه داد: بازيكن مصدوم و محروم در بازي با الجزيره نداريم و آندو و جباري به اين بازي در امارات رسيده اند.

*مظلومي: عربي خوب بلدم

مظلومي خاطرنشان كرد: الجزيره با چاشني شانس توانست در تهران 3 امتياز بازي را از آن خود كند.

وي در ادامه مترجم عرب زباني كه فارسي را ترجمه مي كرد اظهار داشت: اهوازي هستم و عربي را خوب مي دانم ، مترجم عرب زباني كه در كنفرانس خبري ما بود به اشتباه و نفع تيم الجزيره فارسي را ترجمه مي كرد چون من اهوازي هستم و عربي را بسيار خوب بلدم.

مظلومي در مورد عدم نتيجه گيري در بازي با الجزيره گفت: اگر دربازي با الجزيره هم نتيجه نگيريم هنوز براي صعود اميدواريم و در بازيهاي بعدي در تهران مي توانيم شانس خود را براي صعود به دور بعد افزايش دهيم.

* گزارش هاي الجزيره اسپورت يك طرفه است

مهدي امير آبادي، كاپيتان تيم فوتبال استقلال در گفتگوي اختصاصي به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: شبكه الجزيره اسپورت تمام مسائل را به نفع خود برگردانده بود و مسائل روحيه بخش نسبت به تيم خود را در شبكه خودش پخش مي كند .

وي ادامه داد: الجزيره از لحاظ مالي قدرتمند است نه فني .

امير آبادي خاطرنشان كرد: تيم فوتبال الجزيره از نظر بودجه تيم بسيار قدرمندي در آسيا است و آنها يك بازيكن 11 ميليون دلاري دارند در ضمن اين تيم فقط دو هتل در كنار ورزشگاه اختصاصي خود دارند كه اين نشان از قدرت مالي اين تيم است.

وي در مورد نتيجه گيري در بازي با الجزيره تاكيد كرد: براي گرفتن 3 امتياز به امارات آمده ام و با منطق به اين مهم دست پيدا خواهيم كرد و هيچ گاه با احساس بازي نمي كنيم.

همچنین سرمربی الجزایر در کنفرانس خبری گفت: با شکست استقلال تیم اول گروه خود مان به دور بعد صعود می کنیم.

*جونيور: از شرايط ميزباني استفاده مي كنيم

سرمربی تیم فوتبال الجزایره امارات در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازی با استقلال فرصت مناسبی است که از شرایط میزبانی به خوبی استفاده کنیم و با پیروزی بتوانیم به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کنیم.

وی ادامه داد: در 5 بازی مستقیم گذشته تیم فوتبال الجزایره و استقلال، تیم الجزایره توانسته است 3 تساوی و 2 پیروزی داشته باشد  که این قدرت تیم ما را نشان می دهد.

جونیور تصریح کرد: در تهران با هدف و حساب شده بازی کردیم و توانستیم 3 امتیاز را از آن خود کنیم واصلا با شانس واقبال به تهران نرفتیم که حداکثر امتیاز را بدست بیاوریم.

لازم به ذكر است كه هم اكنون تيم فوتبال استقلال تهران در هتل گراندميليونيوم الوحده اقامت دارند و ساعت 8 شب به وقت امارات آخرين تمرين خود را انجام خواهند داد.
گفتني است كه هوا در امارات نيز باراني پيش بيني مي شود كه اين چنين هواي در امارات به ندرت اتفاق مي افتد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها