کد خبر: ۵۰۱۹۳
زمان انتشار: ۲۱:۱۴     ۲۹ فروردين ۱۳۹۱
هافبک پرسپولیس پس از توقف برابر الغرافه قطر گفت: از مربی تیم باید پرسید که چرا به برخی بازیکنانی که ضعیف هستند و اشتباه می‌کنند بازی می‌دهد.

فارس، علی کریمی پس از تساوی یک بر یک مقابل الغرافه  گفت: در این مسابقه خوب نبودیم اما با اینکه بد بودیم می‌توانستیم برنده باشیم. نباید در دقایق آخر گل می‌خوردیم. اگر بخواهیم اینطور ادامه بدهیم نمی‌توانیم آب رفته به جوی را بگردانیم و باید بهتر شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر بازیکنان این تیم 5 دقیقه تحمل می‌کردند می‌توانستند صاحب 3 امتیاز شوند، گفت: ما بی‌تجربگی کردیم. البته در این خصوص باید کادر فنی پاسخگو باشد. وقتی بازیکنی که هفته پیش اشتباه می‌کند و باز از او استفاده می‌شود باید سرمربی در موردش صحبت کند و من نباید پاسخگو باشم.

کریمی در خصوص حضور بیش از 90 هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: هواداران با حضورشان ما را شرمنده کردند و امروز با این نتیجه‌ای که کسب شد شرمنده آنها شدیم. به هر حال فوتبال است و نمی‌دانم چرا وقتی تیم یک گل می‌زند همه چیز را تمام شده می‌داند. وقتی برخی بی‌خیال باشند و فکر کنند بازی تمام شده همین می‌شود. ما 10 نفره شدیم و نزدیک بود در 5 دقیقه پایانی بازنده شویم که خدا به ما رحم کرد. نباید در 5 دقیقه طوری شود که اینطور گل بخوریم.

کریمی درباره بازی با الهلال اظهار داشت: مقابل الهلال نباید اینطور باشیم و موقعیت‌ها را از دست بدهیم.

هافبک پرسپولیس در ارتباط با شعار هواداران این تیم علیه فرهاد مجیدی عنوان کرد: مجیدی به این مسائل عادت دارد و دفعه اول و آخری نیست که با این اتفاقات روبه‌رو می‌شود و خودش با این مسائل کنار می‌آید. البته خوب نیست که با کسی که ایرانی است چنین برخوردی شود.

کریمی درباره اینکه مجیدی با دستانش عدد 4 را به هواداران پرسپولیس نشان داد، گفت: او هم می‌خواست واکنش خودش را نشان دهد.

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه فکر نمی‌کند که کار مجیدی با پوشیدن پیراهن آبی در زیر پیراهن الغرافه درست نبوده، گفت: ‌هیچ مشکلی وجود نداشت. کجای این کار مشکل داشت؟ من می‌توانم زیر پیراهنم هر رنگی که خواستم بپوشم و قوانین AFC و فیفا هم کار به این کارها ندارد. هر کس می‌تواند هر رنگی که دلش خواست زیر لباسش بپوشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها