کد خبر: ۴۹۹۹۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۲۸ فروردين ۱۳۹۱
به گزارش پایگاه 598، محمدرضا باهنر نماینده تهران، در گفت‌وگویی با خبرآنلاین از نحوه چینش لیست جبهه متحد اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم سخن گفت و از اینکه چرا به جای چهره‌هایی چون علی مطهری و حسن غفوری‌فرد، نوباوه و نبویان از جبهه پایداری به لیست جبهه متحد راه یافته‌اند.

اگرچه جبهه متحد لیستی با حضور دو چهره جبهه پایداری برای این مرحله از انتخابات ارائه داده است اما باهنر معتقد است که برخی اعضای این جبهه به دلیل اظهارنظرهایی که کرده‌اند، دچار ریزش رای خواهند شد.

قبل از مرحله اول انتخابات که مهمان خبرآنلاین بودید، گفتید آقای مطهری نفر 31‌ام لیست جبهه متحد بودند و به همین دلیل در لیست جای نگرفتند. آقای غفوری‌فرد هم که در لیست بودند و در روزهای پایانی یکباره خارج شدند. چرا به جای آقایان نوباوه و نبویان، این دو نفر را در لیست جبهه متحد نیاوردید؟
البته وضعیت این آقایان که گفتید متفاوت است. برخی اعضای جبهه متحد با حضور آقای مطهری در لیست این جبهه از ابتدا مخالف بودند و به همین دلیل هم به ایشان رای منفی دادند و در لیست جای نگرفتند. اما در مورد آقایان غفوری‌فرد و سجادی وضعیت متفاوت بود و چون با محدودیت اعضا روبرو بودیم و جا نداشتیم، نام این آقایان در لیست نیامد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ابله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۱
۱
۱
دورغ رسمی که می گن همینه ؛ از این ابلهانه تر هم می تونستید تیتر انتخاب کنید : هیچ کس نمی فهمه که تیتر را طوری انتخاب کرده اید که گویی این سوال را آقای باهنر پرسیده و به نبود مطهری تلویحا اعتراض کرده؛ واقعا فکر می کنید آخرت و قیامتی وجود نداره؟ حذف باهنر به هر قیمتی حتی دروغ؟
پاسخ
حسنی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۲ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
از این به بعد سعی می کنم، به تیترهاتون اعتماد نکنم، چون نشون دادید که صداقت کافی ندارید.
پاسخ
مدیر پایگاه
سلام .
نمی دونم چی صداتون کنم "علی،حسینی،ناشناس،حسنی و ..."در مورد تیتر شاید شما درست بفرمایید اما این هم بی صداقتی از طرف شماست که با یک ای پی 6 نظر با نام های مختلف بدهید تا وانمود بفرمایید که بازدیدکنندگان این سایت از انتخاب این تیتر گله دارند . البته این رویه ماست که در صورت مشاهده چند نظر در یک خبر با یک ای پی و نام های مختلف فقط یکی از آن ها را منتشر کنیم . در مورد 6 نظر شما چون با یک نام نبوده فقط همین نظر منتشر می شود.
ا.گ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
اخه باهنر تو خودت اضافه ای مهمون هم دعوت میکنی !حالا از کجا میدونی رای میاری!؟ ادم چقدر میتونه هفت خط باشه هم میخوای رای پایداریها و متحدها رو داشته باشی هم میخوای طیف حامی مطهری بهت رای بدن معلومه تو مجلس خیلی بهت خوش گذشته نهههههههههه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها