کد خبر: ۴۹۹۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۲۸ فروردين ۱۳۹۱
معاون عمران استاندار تهران با انتقاد شديد از بي‌توجهي شهرداري به لايروبي كانال‌هاي آب گفت: خسارت‌هاي ناشي از بارندگي روز گذشته تهران بيش از صدها ميليارد تومان است كه اين هزينه‌ها از جيب مردم مي‌رود.
محمدرضا محمودي در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: در بارندگي‌هاي ديروز به خط 4 مترو خسارت‌هاي سنگيني وارد شده و همچنان اين خط غيرفعال است و آب‌هاي جمع شده در داخل خط هنوز تخليه نشده و احتمال و خطر ريزش وجود دارد.
 
وي افزود: اين خط پس از تخليه آب جمع شده و همچنين تعمير تاسيسات قابل استفاده مجدد است.
 
محمودي با اشاره به شكسته شدن يكي از ديوارهاي كانال در منطقه كن گفت: علت اصلي اين خسارت لايروبي نشدن كانال‌ها بوده و خدمات شهري بايد قبل از آغاز بارندگي‌ها اين كانال‌ها را لايروبي مي‌كرد و متاسفانه اين اقدام صورت نگرفته و به علت بالا بودن حجم آب ديوار يكي از كانال‌ها شكسته و اين خسارت‌ها به بار آمده است.
 
وي افزود: در زمان مديريت سابق مترو ديواري در كنار مترو شهيد ستاري (بلوار فردوس) كشيده شده اما از آنجا كه اين ديوار از مقاومت كافي برخوردار نبوده و چون كانال‌ها كشش آب را نداشتند باعث شكسته شدن ديوار كانال و ورود آب به ايستگاه اكباتان وارد خط 4 مترو شده است.
 
محمودي با انتقاد شديد از عملكرد خدمات شهري شهرداري تهران همچنين به ايسنا گفت: در حال حاضر خسارت‌هاي زيادي به مترو خط 4 وارد شده و برآورد مي‌شود اين خسارت‌ها بيش از صدهاميليارد تومان باشد و مسئولين شهري بايد جوابگو باشند چراكه اين پولها از جيب مردم هزينه مي‌شود و متاسفانه با يك بي‌تدبيري اين خسارت‌ها به بار آمده است.
 
معاون عمراني استاندار تهران گفت: كاش مي‌شد شهردار تهران برخي از مديران بي‌كفايتش را عزل مي‌كرد تا مردم دلشان كمي راضي شود.
 
محمودي درباره خسارت‌هاي ناشي از بارندگي ديروز در باغات و محصولات كشاورزي روستايي استان نيز گفت: تاكنون گزارشي دراين‌باره به استانداري نرسيده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
وحيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۱
۳
۰
آقاي معاون چقدر ساده اي

آقاي شهردار تو فكر رياست جمهوريه و مديران ... سايت درست ميكنند و شماره معكوس رياست جمهوري رو به نمايش ميذارن و نظر ميگيرن كه ايشون راي مياره يا نه ؟

اين خسارت ها كه چيزي نيست شما بدهي كه شهرداري تا حالا ببار آورده رو حساب كتاب كنيد همه چيز روشن ميشه
پاسخ
محمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۷ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۱
۳
۰
نماینده های مجلس کجان!؟ فقط منتظره گیر دادن به احمدی نژاد و دولتن! حالا اگه همین اتفاق در یک وزارتخانه افتاده بود ببین که چه تیترها زده نمیشد! وزیر استیضاح میکردند! اما حالا تواین این مملکت هر چهار سال رییس جمهور و نماینده مجلس عوض میشه رییس جمهورو میکشن به مجلس برای سوال! اما یه نفر 6 ساله شهردار تهرانه یه بار هیچ کس بهش نگفته بالای چشت ابرو!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۱
۱
۰
واقعاً باید در صداقت این مجلس شک کرد.این آقایان در شهرداری با امیراتوری رسانه ای که صدها میلیون تومان ماهانه خرج آنهاست همه کار می کنند و به هیچ کس هم پاسخگو نیستند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها