کد خبر: ۴۹۹۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۲۸ فروردين ۱۳۹۱

 رئیس کل بانک مرکزی برای شرکت در اجلاس بهاره صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در صدر هیئتی راهی امریکا شد.

به گزارش واحد مركزي خبر، مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام این خبر گفت : قرار است آقای بهمنی در حاشیه این نشست با مقامات ارشد بانکهای مرکزی کشورهای مختلف دیدار و درباره موضوع های مورد علاقه و نحوه گسترش همکاری‌های بانکی، اقتصادی و منطقه‌ای گفتگو و تبادل نظر کند.
 
رضا سراج افزود : پیش بینی شده است نشستی میان مدیرعامل صندوق بین‌المللی پول ، روسای کل، وزیران اقتصاد و روسای منطقه‌ای حوزه خاورمیانه و شمال آفریقا نیز برگزار‌ شود‌. وی زمان نشست بهاره امسال را اول تا سوم اردیبهشت اعلام و اضافه کرد: برگزاری میزگردهای اقتصادی با حضور مقامات ارشد صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی از مهم ترین نشست‌های این اجلاس به شمار می رود.
 
قرار است وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان نیز متعاقبا به جمع هیئت ایرانی بپیوندد. مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی ، نشست وزیران و روسای کل گروه ۲۴، نشست معاونان گروه ۲۴، نشست کمیته پولی و مالی بین المللی (IMFC) و کمیته توسعه (DC) را از دیگر نشست های جانبی این اجلاس یاد کرد.
 
نشست مشترک اعضای صندوق بین المللی پول (IMF) و بانک جهانی(World Bank Group)‌ هر سال در دو نوبت و با حضور روسای کل بانک های مرکزی و وزیران امور اقتصادی و دارایی کشورهای عضو برگزار می‌شود. اجلاس بهاره صندوق بین المللی پول و بانک جهانی اواسط بهار و اجلاس پائیزه به طور معمول اواسط مهر در واشنگتن برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علي.ك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
خبر خوبي بود. ممنون 598
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها