کد خبر: ۴۹۷۹۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۷ آذر ۱۴۰۰
در فوتبال حرفه‌ای دنیا، تبلیغات محیطی نقش مهمی در کسب درآمد باشگاه‌ها ایفا می‌کند. در اکثر کشورهای صاحب فوتبال، نهادهای برگزارکننده بازی‌ها، انعقاد قرارداد و اجرای تبلیغات محیطی را بر عهده دارند و درآمد حاصل‌شده را میان باشگاه‌ها تقسیم می‌کنند؛ کاری که تا سال قبل در ایران از سوی سازمان لیگ انجام می‌شد اما بخاطر شفاف نبودن درآمدها، تبلیغات محیطی پس از کش‌وقوس‌هایی به استقلال و پرسپولیس واگذار شد. حالا هر دو باشگاه از درآمدهایی میلیاردی صحبت کرده‌اند. اعداد ۵۰۰ و ۳۳۰ میلیاردی که سرخ‌آبی‌ها پیش‌بینی کرده‌اند، چقدر واقعی است؟ این پیش‌بینی‌ها چطور محقق می‌شود و چه ضمانتی برای وصول مبالغ وجود دارد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها