کد خبر: ۴۹۶۱۲
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۷ فروردين ۱۳۹۱
مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال تهران؛
مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال تهران عامل مسائل زشت اخیر که در ورزشگاههای ما پدیدار شده را سوء مدیریت مدیران مختلف فوتبال می داند.
امیررضا واعظ آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:امروز اگر فوتبال را عاری از مسائل فرهنگی کنیم نتایج کار همانی می شود که همگان دیدند.برخوردهای قهرآمیز فدراسیون به ویژه در چهار سال گذشته و در مجموعه سازمان لیگ با نام های مختلف به عنوان منشور اخلاقی و یکسری کارهای دیگر که جنبه تهدیدی داشت باعث شد فوتبال ما از مسیر اصلی خارج شود.


وی در ادامه تصریح کرد: اگر امروز در مسیر سراشیبی فرهنگی قرار گرفته ایم حاصل کار افرادی است که تخصص فرهنگی نداشتند کار فرهنگی در دراز مدت افراد متخصص می خواهد و عدم استفاده از افراد آگاه و نوع گفتمان مدیران باشگاههای ما و متولیان فوتبال دست به دست هم داد تا این شرایط به وجود آید.اگر امروز ما در فوتبال قداستی نمیبینیم به دلیل بی توجهی به فاکتورهای اصلی مدیریت است و تا زمانیکه باور تحول وجود نداشته باشد ما با این مشکلات دست و پنجه نرم میکنیم.در گذشته رییس جمهور هنگام بازدید از روزنامه ایران اعلام کرد فوتبال نیازمند کارهای فرهنگی بیشتر است در آن زمان وی تشخیص داد که عدم توجه به مسائل فرهنگی به فوتبال ما ضربه میزند.ما نباید فقط به فکر مسائل فنی باشیم و باید در کنار آن به مسائل دیگر از جمله مسائل فرهنگی باشیم.


مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال در ادامه گفت:
گفتمان مدیران الگویی است برای مردم ، فوتبال بیشترین ارتباط را با مردم دارد ما باید فضا را برای حضور مردم  در ورزش گسترده کنیم .
متاسفانه در روزهای اخیر شاهد بودیم گفتمان برخی مدیران ما همراه با تهدید و ارعاب است گویی اینها هستند که می توانند فوتبال را نجات دهند اینگونه صحبت کردن تاثیر بسیار منفی بر روی هواداران و حتی عوامل تیم و بازیکنان دارد.


واعظ آشتیانی خاطرنشان کرد:اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و داماش رخ داد حاصل سوء مدیریت و عدم تدبیر مناسب بود ؛ افرادی که روی سکوها هستند همین آدمهای جامعه هستند به نظر من متولیان فرهنگی کشور هم در این قضیه تاثیر گذار هستند و باید به مسائل فرهنگی خیلی جدی پرداخته شود ؛ اما به هر حال سوء مدیریت در فوتبال یکی از مشکلات مهم فوتبال ماست که هم اکنون با آن دست و پنجه نرم می کند.


فتح اله زاده باید از مظلومی صادقانه حمایت کند// زمانیکه به استقلال آمدم این تیم 50 میلیارد بدهی داشت
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در خصوص اوضاع کنونی این تیم نیز گفت:نظر خاصی در مورد تغییر مدیریت در استقلال ندارم اما در مورد تغییر کادر فنی باید بگویم اگر قرار است از مربی تیم حمایت شود باید این حمایت صادقانه باشد نه اینکه در عمل اتفاق دیگری بیافتد.
من وقتیکه به استقلال آمدم برای این تیم برنامه مدون داشتم ما 50 میلیارد ریال از بدهی های این تیم را پرداخت کردیم که اسناد آن موجود است و زمانیکه ریاست وقت سازمان تربیت بدنی به تعهد خود مبنی بر پرداخت 2 میلیارد و 700 میلیون تومان از بدهی های استقلال عمل نکرد از سمت خود استعفا کردم. با این حال از این مقدار بدهی یک میلیارد و دویست میلیون تومان از آن را خود ما پرداخت کردیم و زمانیکه استقلال را تحویل آقایان دادیم میزان بدهی این تیم یک و نیم میلیارد تومان بود و امیدوارم اگر دوستان کنونی ما نمی توانند آنرا بپردازند لا اقل چیزی بیشتر به آن اضافه نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها