کد خبر: ۴۹۵۸۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۱     ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
بعد از افشا شدن ارتباطات پشت پرده برخی از اعضای حبهه متحد با هاشمی رفسنجانی و مردودین فتنه، یک سایت حامی این جبهه برای توجیه این رسوایی ها در اقدامی عجیب و تاسف بار، سعی در هزینه کردن از رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای نمود!

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، سایت منسوب به دکتر زاکانی برای توجیهه حضور برخی از نفوذیان هاشمی رفسنجانی و مردودین فتنه در جبهه متحد از رهبر معظم انقلاب هزینه کرد.

این سایت خبری مدعی شد : حکم مقام معظم رهبري در انتصاب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دوره جدید، علاوه بر توصيه جدي ایشان براي رعایت صلاح، سداد، اتقان، انصاف، جامعیت و رعایت مصلحت نظام به معنای تمام کلمه که همان معنای تلفیق آرمانگرایی با واقع بینی در نظر ایشان است و نیز ضرورت حضور فعال در جلسات مجمع كه شايد بيشتر متوجه آقای احمدي نژاد هميشه غايب باشد، پیام مهمي را هم براي اصولگرايان گرم رقابت هاي انتخاباتي داشت؛ پیامی راهگشا و کلیدی براي مرحله دوم انتخابات مجلس نهم خصوصا در تهران که به نوعی تایید خط مشی یکی از دو دیدگاه اصولگرایان است؛ دو ديدگاه متفاوت "وحدت با اغماض براي رعايت مصلحت بزرگتر" و "خالص سازي با حذف افراد ناخالص".

این سایت همچنین نوشت: در دوره جديد مجمع تشخيص مصلحت نظام، تنها 6 تغيير نسبت به گذشته وجود دارد؛ به اين ترتيب كه آقايان هاشمی شاهرودی، محمدی عراقی، صفارهرندی، حسین محمدی، صادق واعظ زاده و  احمد وحیدی به جاي آقايان امامی کاشانی، ری‌شهری، توسلی، زنگنه، میرحسین موسوی و محمد هاشمی منصوب شدند. از اين شش نفر يك نفر مرحوم شده  و دو نفر هم مستعفي اند و 3 نفر ديگر هم به علت نقش پررنگ در مركزيت فتنه 88 يا همراهي آشكار با آن و عدم قبول اشتباهات گذشته، عملا خودشان را از مركزيت تشخيص مصلحت نظام حذف كردند.

به گزارش بی باک، گذشته از اینکه چگونه برخی خود را در جایگاه رهبری گذاشته و قصد مقایسه جایگاه خود با حضرت امام خامنه ای را دارند، نکته ای که در اینجا لازم بذکر است اینکه برخلاف ادعای این سایت خبری، حضرت امام خامنه ای در انتصاب اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام تا جایی که به مصلحت نظام و کشور بود، خالص سازی را انجام دادند و عجیب است که این دوستان از چنین موضوع واضح و مشهودی بی اطلاع هستند یا خود را به ندانستن می زنند؟!

نکته دیگر اینکه آیا برخی افراد موجود در جبهه متحد که عملکردشان در ایام فتنه کاملا مشکوک بود، اشتباهات گذشته خود را قبول کرده اند و علیه فتنه موضوع گیری کرده اند که مردم آنها را خودی پنداشته و به قول این رسانه براي رعايت مصلحت به اصطلاح بزرگتر آنها را در طرح "خالص سازي با حذف افراد ناخالص". قرار ندهند؟!

بدیهی است که با وجود افشای ارتباطات پشت پرده برخی از اعضای جبهه متحد با هاشمی رفسنجانی، این جریان برای نجات خود از هر ابزاری ولو اینکه منجر به هزینه کردن ولایت شود، استفاده خواهد کرد.

توصیه به اعضای این جبهه و همچنین رسانه های حامی شان که ادعای ولایتمداری دارند، این است که اگر رهبر معظم انقلاب برای تطهیر و خالص سازی مجمع تشخیص حداقل چند فتنه گر را حذف نمود، این دوستان نیز به جای توجیه و تخریب، به تبعیت از حضرت امام خامنه ای طرح خالص سازی جریان خویش را آغاز نمایند و آنان که در ایام فتنه عملکرد کاملا مشکوک داشته و با باندهای قدرت و ثروت بده بستانهای سیاسی و اقتصادی دارند را حذف نمایند تا بیش از این در افکار عمومی تحقیر نشوند.

هزینه کردن از ولایت و جامعتین و بزرگانی چون آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی تا زمانی کارساز است که دست ساکتین فتنه و مرتبطین با هاشمی رفسنجانی برای مردم رو نشده باشد و الا این انتخابات در حقیقت یک انقلاب خالص سازی بوده و خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها