کد خبر: ۴۹۴۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
در حمله تروریستی صبح امروز عوامل "سپاه صحابه" به یک خودروی حامل شیعیان در شهر "کویته" مرکز ایالت "بلوچستان"، دست‌کم 8 تن شهید و 8 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کویته، در ادامه کشتار شیعیان پاکستان توسط گروه‌های تروریستی دقایقی پیش 8 نفر از شیعیان در شهر کویته ایالت بلوچستان هدف تیراندازی افراد مسلح وابسته به سپاه صحابه قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

به گفته منابع پلیس شهر کویته، تروریست‌های وابسته به این سازمان ممنوع‌الفعالیت که در حال حاضر به نام‌های مختلف دست به عملیات تروریستی می‌زنند شهروندان کویته را هدف حمله تروریستی قراردادند که بر اثر آن هشت نفر از شیعیان به شهادت رسیدند.

پس از این حادثه، پلیس کویته بلافاصله در محل حادثه حاضر شد و همه کشته‌ها و مجروحان را به بیمارستان انتقال داد اما با این حال تروریست‌ها موفق به فرار از صحنه جنایت شدند.

در مدت 15 روز  گذشته بیش از 100 تن از فعالان شیعه در پاکستان بدست عوامل تروریستی به شهادت رسیدند.

این در حالی است که رهبران "مجلس وحدت مسلمین"، "ائتلاف جعفریه" و سایر نهادهای شیعی پاکستان این حملات را بشدت محکوم کردند و چند روزی است با برپایی تظاهرات و تحصن در شهرهای مختلف پاکستان خواهان مجازات قاتلان و عوامل اصلی این جنایات شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها