کد خبر: ۴۸۹۱۷
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
مدير عامل تيم فوتبال منصوري قرچك بابت اعلام نشدن راي كميته انضباطي در مورد تباني و مصاحبه هاي ترابيان قصد شكايت به فيفا را دارد.
كريم منصوري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: تمام مردم در ايران متوجه تباني در فوتسال شده اند و بازي پرسپوليس و گيتي پسند را ناجوانمردانه مي دانند و رويانيان هم اين موضوع را در چند بخش خبري و مطبوعات چندين بار اعلام كرده و اگر كميته انضباطي پيگيري نكند و حقمان را ندهد به FIFA و AFC شكايت مي كنم و مي دانم كه فدراسيون فوتبال در اين مورد ضرر مي كند .

وي ادامه داد: AFC و FIFA بيش از تمام تخلفات روي تباني حساس هستند وقطعا آن را پيگيري مي كنند.

وي تصريح كرد: من بايد جواب گر مردم قرچك باشم و به هر قيمتي جام را از دست گيتي پسند در مي آورم و مهم نيست هم ترابيان ناراحت شود .

وي در مورد ترابيان گفت: اين آقا از گيتي پسند حمايت مي كند و اين را با كارهايش در طول فصل و مصاحبه هاي فعلي خود ثابت كرده و جايگاه ديگر در فدراسيون نيست و برود و در گيتي پسند كار كند.

وي اضافه كرد: ترابيان قانون شكني كرد وزماني كه محمد طاهري بازيكن گيتي پسند قرضي در تيم ديگري بازي كرد خلاف آيين نامه و مقررات كه بازيكن قرضي براي تيمي ديگر بازي كرده و حق شكايت در ليگ برتر را ندارد اما اين اجازه را به آنها داد.

وي تصريح كرد: ترابيان از كميته انضباطي خواست كه محروميت هواداران گيتي پسند را كه در بازي با ما بدترين فحاشي ها را كرده بودد ببخشند و در بازيهاي سال آينده اعمال شود.

مدير عامل منصوري افزود: ترابيان حالا با مصاحبه هاي خود قصد دارد تباني را نادرست اعلا كند و مي گويد اگر ثابت شود تباني وجود داشته بازيكنان مادام العمر محروم مي شوند، چرا ترابيان بازيكنان را تهديد مي كند.

وي ادامه داد: ترابيان چه كاره است كه مي خواهد بازيكنان را محروم كند مگر فدراسيون فوتبال ، كميته انضباطي ندارد ؟ مگر رئيس ندارد؟

وي اضافه كرد: از ترابيان شكايت مي كنم و تا حقمان را نگيرم دست بردار نيستم، آقاي ترابيان حرف هيچ كس را قبول ندارد و وقتي تصاوير تلويزيوني لب خواني مي شود مدير عامل پرسپوليس مي گويد تباني بوده او مخالفت مي كند و نمي دانم چه سودي براي او دارد.

منصوري خاطرنشان كرد: ترابيان هميشه از گيتي پسند حمايت كرده و حالا از قهرماني اين خوشحال است و آن آقايي كه در اصفهان غش كرد (حسين شمس) هم همين شرايط را دارد ترابيان فحاشي هواداران گيتي پسند به ما را انتقام جويي خواند و به راحتي گذشت در حالي كه در قرچك هيچ گونه فحاشي نشده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها