کد خبر: ۴۸۸۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۲۲ فروردين ۱۳۹۱

پيامك‌هاي اشتباه وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات را جهت پاسخگويي به مجلس كشيد.

به گزارش خبرگزاري دانشجو، تقي پور، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات جهت سوال در خصوص سوال ملي سيد ناصر موسوي لارگاني، نماينده فلاورجان در مجلس حضور پيدا كرد.
 
علت اختلالات مداوم و بسيار متنوع سرويس تلفن همراه از قبيل قطع مكرر پيامك هاي اشتباه تعداد ارسال يك پيامك و عدم پوشش كامل در تمام مناطق خلاصه سوال موسوي لارگاني از وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات است.
 
نتيجه بررسي اين نماينده مجلس به شرح زير است:
 
در اجراي ماده 193 آيين‌نامه داخلي مجلس شوراي اسلامي و در پاسخ به نامه شماره 30004/24161 هيئت رئيسه محترم مجلس مبني بر بررسي سوال سيد ناصر موسوي لارگاني، نماينده فلاورجان از وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات،‌موضوع در جلسه مورخ 4/5/1390 با حضور نماينده سوال كننده و وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات مطرح شد.
 
ابتدا موسوي لارگاني در توضيح سوال خود اعلام كرد اختلالات در سرويس تلفن همراه براي مشتركين عادي شده است قطع مكرر تماس‌ها و پرداخت هزينه دوچندان براي برقراري تماس مجدد توسط مشتركين ارسال پيامك‌هاي اشتباه، تكرار ارسال پيامك از يك مشترك در حالي كه فقط يك بار ارسال شده است،‌عدم تحويل پيامك به مقصد و عدم پوشش تلفن همراه در بسياري از مناطق تنها نمونه‌اي كوچك از اين مسائل مهم است و اين از جمله وظايف وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات است كه بايد از طريق شركت‌هاي همراه اول، ايرانسل و ساير اپراتورها بايد پيگيري و مطالبه كند چرا مردم بايد هزينه كلان اين ايرادات را بپردازند.
 
وزير ارتباطات و فناوري در پاسخ به اين سوال اعلام كرد:‌در مورد پيامك‌ها موقتي بوده است و اگر اخيرا تكرار شده است بفرماييد تا تكرار شود.
 
در ادامه بحث مقررشد وزير ارتباطات  وفناوري اطلاعات موضوع را پيگيري و نتيجه را به آقاي موسوي لارگاني اعلام كند پس از يك ماه از طرح سوال موسوي لارگاني اعلام كرد كه وزير ارتباطات و فناوري هيچگونه اقدامي انجام نداده است بنابراين سوال وي در جلسه علني به هيئت رئيسه احضار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها