کد خبر: ۴۸۸۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۲۲ فروردين ۱۳۹۱
محسن رفیق‌دوست با بیان اینکه ارتباط با خارج در اختیار رهبر معظم انقلاب است، گفت: هرکس دیگری باید حرف خودش را با مقام معظم رهبری تطبیق دهد حالا این شخص حضرت آقای هاشمی می‌خواهد باشد، بنده باشم یا یک فرد عادی.

محسن رفیق‌دوست رئیس سابق بنیاد مستضعفین و وزیر سپاه در ایام دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به صحبت‌های اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خصوص رابطه با آمریکا، گفت: سیاست خارجی کشور در اختیار مقام معظم رهبری است، ایشان است که باید بگوید مذاکره کنیم یا نکنیم و مذاکره فایده دارد یا ندارد.

وی افزود: هرکس دیگری باید حرف خودش را با مقام معظم رهبری تطبیق دهد حالا این شخص حضرت آقای هاشمی می‌خواهد باشد، بنده باشم یا یک فرد عادی، لذا این امر نه در اختیار رئیس جمهور است نه در اختیار رئیس مجلس است نه رئیس قوه قضائیه و نه در اختیار رئیس مجمع تشخیص مصلحت.

رفیق‌دوست تاکید کرد: ارتباط با خارج در اختیار فرمانده کل قوا و رهبر معظم انقلاب است.

رئیس سابق بنیاد مستضعفین و وزیر سپاه در ایام دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنانش به بحث توجه به تولید ملی اشاره و تصریح کرد: من همیشه از اول انقلاب یک حرف همیشگی داشته‌ام و آن اینکه گذر از همه مسایل اقتصادی فقط با تولید داخلی امکان دارد.

وی ادامه داد: تولید با ۳ منظور و با ۳ راهکار، افزایش کمیت، ارتقای کیفیت، نوآوری در تولید و هدفگذاری برای صادرات، یعنی اگر همه همت‌ها بیاید بر روی تولید داخلی با این ۳ مؤلفه از مسائل اقتصادی گذر می‌کنیم و دیگر دغدغه اقتصادی نخواهیم داشت.

رفیق‌دوست با بیان اینکه ما ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم بهترین‌ها را بسازیم، اظهار داشت: وقتی می‌توانیم بهترین‌ها را بسازیم باید تصمیم‌گیران مملکت بجای خرید کالای ساخته شده، فقط ماشین‌آلات بیاورند و حتی بجای دادن یارانه، ابزار تولید بیاورند، همان مثل معروف بجای ماهی دادن ماهیگیری یادشان دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها