کد خبر: ۴۸۸۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۲۲ فروردين ۱۳۹۱

به گزارش خبرگزاری فارس، سید‌مهدی رحمتی دروازه‌بان ملی‌پوش تیم استقلال در دیدار تیمش مقابل مس سرچشمه پس از برخورد با یکی از بازیکنان مس و همچنین پژمان منتظری دچار آسیب‌دیدگی شد و در دقیقه ۷۵ جای خود را به هادی زرین ساعد داد.

پس از این بازی شایعات زیادی مبنی بر اینکه دروازه‌بان استقلال دچار آسیب‌دیدگی شدید و پارگی مینیسک شده به راه افتاد.

مهدی رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص میزان مصدومیت و شرایط فعلی‌اش گفت: متاسفانه مینیسک پایم مقداری دچار آسیب‌دیدگی شده و پزشکان اعلام کرده اند که حداقل باید ۱۰ روز استراحت و فیزیوتراپی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که پس با این شرایط قطعا در بازی با صبا به میدان نخواهد رفت گفت: با وجود این که پزشکان اعلام کرده اند که من 10 روز استراحت کنم  و به بدنم فشار زیادی وارد شده است اما به خاطر شرایط تیم و تعهدی که باشگاه  به استقلال دارم  از  یکی دو روز دیگر تمریناتم را با استقلال آغاز خواهم کرد و برای استقلال در دیدار روز جمعه بازی می کنم.

دروزاه‌بان استقلال در خصوص این که در صورتی که به میدان برود احتمال آسیب دیدگی وجود دارد گفت: همان‌طور که گفتم به خاطر تعهدی که به استقلال و هوادارانش دارم تمام تلاشم را انجام می دهم و با دعای خیر مردم به میدان خواهم رفت.

رحمتی در خصوص اینکه با توجه به حضور او درون دروازه‌ تیم ملی خیلی‌ها نگران وضعیت او هستند گفت: در این چند روز همه چیز را متوجه شدم.از اینکه مردم و دوستان به من لطف دارند و نگران وضعیتم هستند تشکر می‌کنم و با دعای خیر آنها در خدمت استقلال و تیم ملی خواهم بود.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر میزبان صبا خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها