کد خبر: ۴۸۶۸۵
زمان انتشار: ۱۵:۵۰     ۲۱ فروردين ۱۳۹۱
مهاجم تیم استقلال گفت: مس سرچشمه با عملکرد خود در بازی روز گذشته ما را سورپرایز کرد.

آرش برهانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیروزی استقلال مقابل مس سرچشمه، بستن بازوبند کاپیتانی و مسائل مختلف صحبت‌های را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

فارس: در کرمان پیروزی شیرینی به دست آوردید.

بازی خیلی سخت و سنگینی بود و باید بگویم سورپرایز شدیم. فکر نمی‌کردیم مس اینقدر خوب بازی کند اما می‌خواستم به هر شکل ممکن برنده باشیم و فاصله را با صدر کم کنیم. خدا را شکر می‌کنم 3 امتیاز را گرفتیم اما تلفات زیادی هم دادیم.

فارس: منظورت مصدومیت سید مهدی رحمتی است؟

به جز رحمتی که دچار آسیب دیدگی شد، بازیکنان ما انرژی زیادی را برای پیروزی در زمین خرج کردند که اینها هم جزو تلفات محسوب می‌شود.

فارس: کمی عجیب بود که در حضور منتظری کاپیتان شده بودی؟

من و پژمان همزمان به استقلال آمدیم ولی در مورد کاپیتانی با هم هماهنگ بودیم. قبل از یکی از دربی‌ها مظلومی ما دو نفر را کنار کشید و گفت که برای بستن بازوبند خودتان با هم توافق کنید و قرار شد که در یک بازی پژمان بازوبند را ببندد و در بازی بعد من این کار را انجام دهم. این بار با درخواست منتظری و با هماهنگی یکدیگر بازو بند را من به دستم بستم.

فارس: یک موقعیت خوب هم در جریان بازی نصیبت شد؟

اول اینکه من روی هر 3 گل نقش داشتم و پاس گل هم دادم در ضمن در یکی از صحنه‌ها هوری توپ را خیلی خوب مهار کرد ولی در مجموع فکر می‌کنم برای استقلال مفید بازی کردم.

فارس: ظاهرا در طول بازی کرمانی‌ها علیه تو شعار می‌دادند؟

برایم جای تعجب بود که به من می‌گفتند پولکی. اولا که من از مس سرچشمه اصلا پیشنهادی نداشتم و 2 سال پیش با مس کرمان صحبت کرده بودم که حرف‌هایمان اصلا به مبلغ نرسید. از کرمانی‌ها توقع چنین رفتاری را نداشتم و با وجود سابقه‌ام در استقلال رفتار کرمانی‌ها نسبت به بازیکنان و خودم متفاوت بود. این حرکت آنها باعث شد تا به من بر بخورد اما این هم از لطف‌های است که به ما می‌شود.

فارس: با اتفاقات این هفته چقدر به قهرمانی امیدوار هستید؟

هنوز چند هفته باقی مانده و ممکن است خیلی اتفاقات بیفند، اما تمامی بازیکنان استقلال مصمم هستند که جام دیگر برای استقلال بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها