کد خبر: ۴۸۶۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۲۱ فروردين ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه نباید پرسپولیس اینگونه می‌باخت،گفت: مانده‌ام پرسپولیسی‌ها چرا این گونه بازی می‌کردند، این نوع بازی ضربه به تیم خودی زدن است. برخی بازیکنان پرسپولیس بازیکنان ما را می زدند تا کارت بگیرند!

امیر عابدینی که در ابتدا با بیان جمله "بگذارید در مورد دیدار پرسپولیس با داماش سکوت کنم" قصد نداشت در خصوص اتفاقات این بازی صحبت کند،‌ در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اینکه از نتیجه به دست آمده در بازی پرسپولیس مقابل داماش خوشحال است یا ناراحت، گفت: از این گونه بازی کردن پرسپولیس ناراحت شدم.

نباید پرسپولیس این گونه می‌باخت


وی افزود: پرسپولیسی‌ها همه پتانسیل‌های خوب در فوتبال را دارند، مدیریت، سرمربی و بازیکنان خوبی داشته و فرصت و فضای لازم را برای موفقیت در اختیار دارند. تیمی که بهترین‌های ایران را دارد، نباید این گونه بازی کند. البته خیلی خوشحالم که به ما باختند ولی در مجموع نباید این گونه می‌باختند.

برای کارت گرفتن بازیکنان را می‌زدند!


مدیرعامل باشگاه داماش اضافه کرد: من مانده‌ام پرسپولیسی‌ها چرا این گونه بازی می‌کردند. از برخی بازیکنان مانند غلامرضا رضایی و مازیار زارع توقع ندارم طوری خطا کنند که انگار می‌خواهند کارت بگیرند. آنها خطا نمی‌کردند که بازیکن حریف را متوقف کرده یا از کار بیاندازند بلکه برای کارت گرفتن بازیکن را می‌زدند.

دهن کجی به تیم خودشان


وی با بیان اینکه عملکرد آنها معنا و مفهوم دیگری داشت، در پاسخ به این پرسش که شما چه برداشتی از عملکرد پرسپولیسی‌ها داشتید؟، اظهار داشت: این دهن کجی به تیم خودشان بود، قبل از اینکه ما را زده باشند. شما ببینید محمد نصرتی مجبور شد خطا کند و اخراج شد اما در بقیه صحنه‌ها وسط زمین و در مواردی بی‌دلیل روی بازیکنان ما خطا می‌شد.

این نوع بازی ضربه به تیم خودی زدن است


عابدینی ادامه داد: من تعجب می‌کنم آنها برای کارت گرفتن و از بین بردن بازیکنان ما خطا می‌کردند. باید از خودشان بپرسید چرا این گونه بازی می‌کردند. این نوع بازی ضربه به تیم خودی زدن است.

تیم‌های سقوط کننده در معرض نابودنی هستند


وی با تاکید بر اینکه پرسپولیس را دوست دارم اما در این بازی به چندین دلیل دلم می‌خواست داماش ببرد، تصریح کرد: ابتدا مسئولیت تیم و تعهدی که به مردم گیلان دارم باعث شده ابتدا یک داماشی باشم، دوم اینکه ما برای بقا نیاز به برد داشتیم. شما ببینید تیم‌هایی که سال گذشته به لیگ برتر آمدند امروز در کجای جدول قرار دارند. آنها روزگار خوشی ندارند، تیم‌هایی که سقوط کرده‌ اند هم وضعیت مطلوبی ندارند مانند برق که به دسته دوم رفت و حتی این تیم‌ها در معرض نابودی قرار دارند.

هشت ماه است با تمام مشکلات جنگیده‌ایم


مدیرعامل باشگاه داماش ادامه داد: ما تیم مرکز استان گیلان هستیم و دلم نمی‌خواهد سقوط کنیم. 8 ماه است که با تمام مشکلات جنگیده‌ایم و مردان تیم هم در این مسابقات مردانه به میدان می‌روند تا تیم را حفظ کنند. آنها دیروز مزد زحماتشان را گرفتند.

بازی ناگهانی زیر نور!


وی با بیان اینکه به دلیل موفقیت پرسپولیس در آسیا روز بازی گفته بود داماش کار بسیار سختی برابر این تیم دارد، خاطرنشان کرد: فکر می‌کردم بازی پرسپولیس کاملاً به ما بچربد. آنها در زمین خودی بازی می‌کردند و از لحاظ شرایط روحی و روانی در سطح بالایی قرار داشتند. ضمن اینکه نباید فراموش کرد سرخابی‌ها 22 بازی خود در لیگ را در خانه برگزار می کنند اما تیم‌های دیگر حداکثر 17 بازی خانگی دارند. ضمن اینکه ما ماه‌ها بود زیر نور بازی نکرده بودیم و ناگهان قرار شد بازی ما زیر نور برگزار شد. اتمسفر و فضای بازی برای برد پرسپولیس رقم خورده بود اما این اتفاق نیافتاد.

ناراحتی از خودی‌ها


عابدینی اعتقاد داشت داماش به عنوان تیم مهمان از ابتدا توسط برخی تماشاگرنماها مورد فحاشی قرار گرفت، اما وقتی شنید اینها هواداران داماش بودند که از ابتدا و پس از ورود مازیار زارع علیه این بازیکن فحاشی کرده و شعارهای هواداران پرسپولیس در واکنش به این اتفاقات بود بسیار ناراحت شد.

برخورد؛ یکبار برای همیشه


وی در این مورد گفت: فحاشی به بازیکن آن هم به این شکل هیچ جای دفاعی ندارد، حال این تماشاگران، هوادار هر تیمی باشند. ماموران باید تماشاگران متخلف را بگیرند و با آنها برخورد کنند تا این باب به نوعی بسته شود. اعتقاد دارم یکبار برای همیشه با چنین تخلفاتی برخورد شدید صورت گیرد تا هواداران به خود اجازه ندهند روی سکوها چنین الفاظی را به کار برند.

فحاشی تماشاگران، یک فرهنگ را از بین می‌برد


مدیرعامل باشگاه داماش صحبت‌هایش با خبرنگار مهر را این گونه ادامه داد: اینکه هواداران از رشت یا تهران و برای فحاشی به مازیار به ورزشگاه بیایند واقعاً درست نیست. مازیار دعوای ویژه‌ای با بچه‌های رشت داشت که حاصل این کری‌خوانی‌ها را در زمین مشاهده کردیم اما نباید اتفاقات زمین تریبون شود. داور در درون زمین با جریمه با این اتفاقات برخورد می‌کند اما اینکه آن بالا تماشاگران تریبونی را برای فحاشی ایجاد کنند باعث می‌شود یک فرهنگ از بین برود و هیچ کس از این اتفاق ناخوشایند دفاع نمی‌کند.

دلیلی نداشت به ورزشگاه بیایم


وی در مورد اینکه چرا خودش به ورزشگاه نیامد، اظهار داشت: دلیلی نداشت به ورزشگاه بیایم. امروز تیم داماش عادت کرده اگر عابدینی هم کنارش نباشد کار خودش را انجام دهد. ما کار فنی را به تارتار سپردیم و ایشان و بازیکنان به خوبی در زمین وظایف خود را انجام می دهند.

توقع حضور تماشاگران در ورزشگاه


مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در مورد عملکرد ضعیف پرسپولیس در این مسابقه افزود: به نظرم پرسپولیسی‌ها خسته بوده یا دچار نوعی بی‌حوصلگی و بازی زدگی شده‌اند. ضمن اینکه به نظرم آنها توقع داشتند به خاطر موفقیت‌های آسیایی تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

بازیکنان پرسپولیس از سکوهای خالی جا خوردند


وی صحبت‌هایش را این گونه ادامه داد: به نظرم بازیکنان پرسپولیس وقتی به زمین آمده و سکوهای خالی را دیدند بسیار جا خوردند و اینگونه رفتار تماشاگران باعث می‌شود انرژی بازیکن از 80 درصد به 35 یا 40 درصد برسد. خودم هم فکر نمی‌کردم بعد از موفقیت‌های پرسپولیس این اندازه تماشاگر کمی به ورزشگاه بیایند اما در مجموع همه چیز باعث شد نتیجه بازی به سود ما رقم بخورد.

پنالتی اشتباه، گل آفساید


عابدینی در مورد عملکرد محمود رفیعی داور مسابقه هم خاطرنشان کرد: قضاوت این داور فراز و نشیب داشت و ضرری که دو تیم از این قضاوت داشتند 50-50 بود. داور یک پنالتی اشتباه برای تیم پرسپولیس گرفت و گل اول ما هم آفساید بود که این مساله به اشتباه کمک داور برمی گشت. در بقیه صحنه‌ها او قضاوت خوبی داشت.

کریمی نبود، داور پنالتی نمی‌گرفت


وی ادامه داد:‌ البته علی کریمی پنالتی را خوب گرفت، او کارش درست است و باید این کار را برای موفقیت تیمش انجام می‌داد. البته رفیعی برای این پنالتی را گرفت که خطا روی کریمی انجام شده بود زیرا داور انتظار ندارد که کریمی خودش را به زمین بزند. به همین دلیل اگر بازیکن دیگری بود پنالتی نمی گرفت.

دید وسیع اژه‌ای برایم خیلی عجیب بود


مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در بخش پایانی گفتگویش با خبرنگار مهر در مورد نشست با دادستان کل کشور اظهار داشت: نشست خیلی خوبی با آقای اژه‌ای داشتم و حمایت ایشان برایم بسیار عجیب و غریب بود. یعنی فکر نمی‌کردم ایشان از باشگاه، تیم دار وی فوتبال اطلاعات تا این اندازه دقیقی داشته باشند. آقای اژه‌ای دید وسیعی دارد و همین مساله برایم خیلی عجیب بود.

پیشنهادات خوب اژه‌ای برای حل مشکلات


وی با تاکید بر اینکه حجة الاسلام و المسلمین جناب آقای اژه‌ای حمایت‌های خوبی از ما انجام داد و حتی روش‌هایی را به ما پیشنهاد کرد تا بتوانیم مشکل باشگاه را حل و در نهایت امتیاز آن را واگذار کنیم، تاکید کرد: امسال هدفمان این است با قدرت سهمیه تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و با یک برد دیگر این اتفاق خواهد افتاد و داماش دیگر سقوط نمی‌کند.

در داماش نمانم، به آقای رویانیان کمک می‌کنم


عابدینی در پایان ابراز امیدواری کرد تیم را بفروشیم تا بتوانیم مطالبات بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنیم، در پایان گفت: همکاری من با باشگاه داماش هم بستگی به این دارد که چه کسی امتیاز باشگاه را خریداری می‌کند. اگر اتفاقی افتاد که در باشگاه داماش نماندم، می‌روم و به آقای رویانیان کمک می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها