کد خبر: ۴۸۱۷۴۰
زمان انتشار: ۰۹:۱۱     ۲۳ آذر ۱۳۹۹
تاکتیک های مذموم هند علیه پاکستان بار دیگر در محل دیسینفولب (DisinfoLab) سازمان ملل متحد آخرین گزارش این کشور تحت عنوان "شرح وقایع و تحقیقات هند: غوطه وری عمیق در عملیات 15 ساله را با هدف قرار دادن اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد در منافع هند افشا کرد.
به گزارش پایگاه 598، تاکتیک های مذموم هند علیه پاکستان بار دیگر در محل دیسینفولب (DisinfoLab) سازمان ملل متحد آخرین گزارش این کشور تحت عنوان "شرح وقایع و تحقیقات هند: غوطه وری عمیق در عملیات 15 ساله را با هدف قرار دادن اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد در منافع هند افشا کرد.

گزارش فوق پیگیری خبر دیسینفولب سال 2019 با عنوان، "تأثیرگذاری رسانه های جعلی بر قانونگذاران است (تحقیق در خصوص یک شبکه نفوذی در هند)".

براساس این گزارش، شبکه ای گسترده متشکل از رسانه های جعلی، اتاق های فکر و سازمان های غیردولتی به نفع هند وجود دارند.

از سال 2005  این گزارش بدنبال تبلیغات هند بوده وفعالیت های ضدپاکستان و جنگ سایبری علیه پاکستان را به رهبری گروه سریواستاوای هند و توسط خبرگزاری آنی نشر داد.
هند نه تنها اطلاعات غلطی را منتشر كرد بلكه از نهادهای بین المللی نیز در بدنام ساختن پاکستان سوء استفاده كرد.

بازیگران هندی عملیات مخربی انجام می دهند.  بیش از 10 سازمان غیر دولتی شورای حقوق بشر را احیا کردند و با نام های تحلیلگران و کارشناسان متوفی ثبت نمودند ، صدها روزنامه نگار با هویت های جعلی ایجاد کردند ، بیش از 750 رسانه ایجاد و بیش از 550 دامنه جعلی ثبت کردند.

خبرگزاری آنی در هند، محتوای مخرب تولید شده در بروکسل و ژنو را بار دیگر تقویت کرد.

نکات اصلی این تحقیق عبارتند از:
 عملیاتی به رهبری گروه سریواستاوا و پوشش خبری آن توسط آنی در سال 2005 آغاز شد و هنوز ادامه دارد

ماموریت این عملیات بی اعتبار ساختن ملت های درگیر با هند در آسیا به ویژه پاکستان و در مقیاس پایین تر چین می باشد.

هدف بلند مدت آن نیزبدین شرح است:
تقویت احساسات طرفداران هند و مخالفان پاکستان (و مخالفان چین) در هند

در سطح بین الملل ، تحکیم قدرت و بهبود درک از هند ، تضعیف اعتبارسایر کشورها و در نهایت حمایت بیشتر نهادهای بین المللی مانند اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد

عملیات فوق شامل موارد زیر است:
حمایت از اقلیت ها، سازمان های غیر دولتی حقوق بشر و اتاقهای فکر

بکارگیری اعضای پارلمانی اروپا در ایجاد سرابی از حمایت نهادهای اروپایی به گروه های اقلیت ، به نفع منافع هند و علیه پاکستان (و چین)

حضور فعال در ژنو و شورای حقوق بشر سازمان ملل توسط:

1.    سازماندهی رویدادهای جانبی و تظاهرات در حمایت از حقوق اقلیت ها
2.    جعل هویت سازمان های غیردولتی معتبر و خاموش سازمان ملل متحد یا استفاده از شکاف سخنرانی سازمان های مختلف که ماموریت اصلی آنها کاملاً نامرتبط می باشد.
3.    ایجاد رسانه های جعلی در بروکسل ، ژنو و سراسر جهان و نشر آن از طریق خبرگزاری آنی و شبکه های رسانه ای محلی مبهم - حداقل در 97 کشور – این عمل به منظور تشدید و تکرار محتوای منفی کشورهای درگیر با هند به ویژه پاکستان بصورت آنلاین می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها