کد خبر: ۴۸۰۲۳
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
مهمترین اخبار فناوری در هفته گذشته؛
چگونگی مبارزه با بیگانگان فضایی! +عکس

سال 2012 یکی از سال های پر بار برای طرفداران بازی های تیراندازی اول شخص است زیرا در این سال چندین عنوان با این سبک وارد بازار خواهد شد که می تواند خبر خوبی برای این افراد باشد.

تبلت های انعطاف پذیر و ...+عکس

همه روزه وسایل و فناوری های جدید وارد بازار می شوند و باعث شگفتی همگان می شوند و توجه های بسیاری را به سمت خود جلب می کنند و مانیز باید با این فناوری ها آشنا شویم.

چطور عکس‌ها را از فایل Word جدا کنیم؟

اگر فایلی با فرمت Word به دستتان رسیده است که علاوه بر متن، حاوی عکس هم هست و می‌خواهید این عکس‌های را به طور جداگانه ذخیره کنید از روش زیر استفاده کنید.

5 باور غلط؛ از دستشویی هواپیما تا ویروس مکینتاش

باورهای غلط در همه جا وجود دارد به طوری که برخی اوقات باعث پیش آمدن سو تفاهم های بسیار زیادی نیز می شوند و گاهی اوقات نیز این مطالب غلط به باورهای مردم تبدیل می شود.

تکنولوژی های سبز برای زندگی راحت

پیشرفت تکنولوژی ها همواره در راه آسان کردن زندگی های انسان ها است. این تکنولوژی ها گاهی اوقات به طبیعت آسیب وارد می کند اما تعدادی از آن ها هم برای انسان ها هم برای طبیعت مفید هستند.

اولین لب تاپ دنیا+عکس

اولین لب تاپ دنیا با نام Osborne 1 با وزن 11 کیلوگرمی در سال 1981 ساخته شد.

تصاویر/مسابقات ربوکاپ آزاد ایران

آماده سازی تیم ها برای رقابت در هفتمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران که از 17 تا 19 فروردین ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

راهکارهايي براي حفظ امنيت در اينترنت

براي حفظ اطلاعات شخصي و خصوصي موجود در سيستم و نيز جلوگيري از نفوذ بدافزارهاي جاسوسي بهتر است هنگام اتصال به اينترنت نکات امنيتي را رعايت کنيد تا کمتر در معرض هجوم هکرهاي اينترنتي قرار بگيريد.

امکان رانندگی برای نابینایان+عکس

شركت گوگل پس از تسلط بر دنياي اينترنت، پخش فيلم و ناوبري اكنون با آخرين دستاورد خود قصد دارد امكان رانندگي را براي نابينايان فراهم كند كه مي‌تواند بزرگترين نوآوري آن تا به امروز محسوب شود.

بهترین لپ تاپ ها برای دوستداران بازی

شما زمانی که یک بازی رایانه ای را بازی می کنید وارد دنیایی تازه می شوید و چیز هایی را تجربه می کنید که هرگز در عالم واقعیت به آن ها برنخواهید خورد. اما شاید شما بخواهید بازی های خود را در سفر هم به همراه داشته باشید.

جدیدترین امکانات گوگل را بشناسید

گوگل ابزار جدیدی با نام Account Activity (فعالیت حساب‌ها) را راه اندازی کرده که گزارشی از فعالیتهای ماهانه حساب (اکانت) کاربران در گوگل را به آنها ارسال می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها