کد خبر: ۴۷۹۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
قاضی دادگاه ایالت جورجیا در آمریکا، تاریخ اعدام یکی از فوتبالیست‌های پیشین این کشور را تعیین کرد.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، قاضی دادگاه ایالت جورجیا در آمریکا، تاریخ اعدام یکی از فوتبالیست‌های پیشین این کشور را تعیین کرد.
اداره زندان‌های ایالت جورجیا در آمریکا اعلام کرد که دانیل گرین قرار است ساعت 19 روز 19 آوریل در زندان این ایالت اعدام شود.
گرین به جرم قتل یک پسر 19 ساله در سال 1991 به مجازات اعدام محکوم شده بود.
این حادثه در حالی رخ داده بود که این پسر قصد داشته به کارمند یک فروشگاه که گرین وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و از او سرقت کرده بود، کمک کند.
گرین همچنین چند تن دیگر را در این حادثه زخمی کرده بود.
به گزارش آسوشیتدپرس، دادگاه تجدیدنظر، ادعای گرین را مبنی بر اینکه دادستان 6 حقوقدان دادگاه را تحت فشار قرار داده و دلایل نامناسبی جهت محکومیت او نپذیرفت و آن را رد کرد.
دانیل گرین فوتبالیست ستاره دبیرستان تیلور بوده است.
به گزارش ایسنا، هم‌چنین یک قاتل سریالی در اوهایو به نام آنتونی سوئل به اعدام محکوم شده است اما دادگاه عالی ایالت اوهایو به درخواست وکیل مدافع وی، اجرای حکم او را به تعویق انداخته است.
بنا بر اعلام مرکز اطلاعات مجازات اعدام ، این نهمین مورد اعدام در آمریکا در سه ماه اخیر است. آمار غیر رسمی از تعداد بیشتری از اعدام ها به صورت مخفیانه خبر می دهد. بیشترین موارد اعدام در آمریکا در این ایالت صورت می گیرد.
در ایالات متحده آمریکا برای اعدام محکومین به مرگ در ایالت های مختلف از پنج روش عمده استفاده می شود که عبارتند از اعدام بوسیله تزریق مواد مرگبار، صندلی الکتریکی، گاز مرگبار، جوخه آتش و طناب دار. سابق بر این نیز از" چرخ خردکننده"، " زنده سوزاندن " و "له کردن با سنگ " برای کشتن مجرمان استفاده می شده است.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها