کد خبر: ۴۷۹۳۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
رییس سازمان بسیج مستعفین با انتقاد از عملکرد صوری دستگاه های تبلیغی در ترویج شعار سال 91 تصریح کرد: اولین گام عملی در ترویج کالای داخلی، عدم تبلیغ کالای خارجی در رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغی و فرهنگی است. شهرداری ها به جای تابلوهای گرامیداشت سال تولید ملی، بایستی تبلیغات کالاهای خارجی را برچینند. رسانه‌ها به جای تکرار بی خاصیت شعار سال، در اولین قدم تبلیغ کالای خارجی را ممنوع کنند.
با اشاره به اینکه اولین گام عملی در ترویج کالای داخلی، عدم تبلیغ کالای خارجی در رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغی و فرهنگی است گفت: شهرداری ها به جای تابلوهای گرامیداشت سال تولید ملی، بایستی تبلیغات کالاهای خارجی را برچینند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، سردار محمدرضا نقدی در همایش مسوولان بسیج افزود:عظمت و عزت امروز را در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی مدیون شهدا هستیم اسطوره هایی که با ایستادگی و مقاومت خویش، مسیر را برای ما هموار و سختی ها را آسان کردند.

وی با اشاره به سیره شهیدان حاج عبدالله میثمی و ناهید فاتحی کرجوبه عنوان شهدای شاخص بسیج در سال 91 تصریح کرد: شهدا حجت های بزرگ خداوند بر ما هستند و ما وارث خون شهیدان و ایثار جانبازان و همسران مجاهد جانبازان گرانقدر هستیم که اخلاص آنان منجر به بیداری اسلامی و حیات مجدد اسلام شده است. در استفاده از فرصتی که این عزیزان با ایثار خود فراهم کردند نباید یک لحظه غفلت کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تقدیر از فعالیت بسیجیان در جذب مشارکت حداکثری گفت:در انتخابات اخیر که دشمن با تمام قوا تلاش کرد تا از مشارکت ملت بکاهد، حضور 65 درصدی مردم، تمام جبهه استکبار و فریب خوردگان داخلی را بر هم ریخت.

سردار نقدی با تأسی از کلام امام خامنه‌ای دامت برکاته در خصوص پیروزی های بزرگ ملت ایران در سال 90، افزود:هدفمندی یارانه ها و مسائلی نظیر غنی سازی، ارسال ماهواره و سایر پیشرفت های علمی و صنعتی در شرایط تحریم، اقدام بسیار بزرگ و ارزشمندی بود که حیرت استکبار را به همراه داشت.

وی تهدید اصلی را متوجه عرصه اقتصاد دانسته و گفت: بسیج باید در عرصه تولید ملی و پرهیز جدی از خرید کالای خارجی فرهنگ سازی کرده و در رفع بیکاری و ایجاد اشتغال، فعالیت ها و برنامه های خود را که از سال 90 آغاز شده تقویت کند.

رییس سازمان بسیج مستعفین با انتقاد از عملکرد صوری دستگاه های تبلیغی در ترویج شعار سال 91 تصریح کرد: اولین گام عملی در ترویج کالای داخلی، عدم تبلیغ کالای خارجی در رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغی و فرهنگی است. شهرداری ها به جای تابلوهای گرامیداشت سال تولید ملی، بایستی تبلیغات کالاهای خارجی را برچینند. رسانه‌ها به جای تکرار بی خاصیت شعار سال، در اولین قدم تبلیغ کالای خارجی را ممنوع کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها