کد خبر: ۴۷۹۲۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
روح الله حسينيان عضو شوراي مركزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: پيشنهاد شخص من در جبهه پايداري اين است كه ما اين بار رياست مجلس را به عهده خانم ها بگذاريم.
اين عضو فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با پايگاه خبري اعتدال، خاطرنشان كرد: پيشنهاد دادم براي اينكه بگو و مگو هايي كه غرب عليه نظام جمهوري اسلامي دارد ، خنثي شود ، اين مورد مطرح شود ؛ غرب يكسره در تلاش است تا بگويد جمهوري اسلامي به زن بها نمي دهد ؛ پيشنهاد مي كنم هم براي تجربه و هم نشان دادن اعتقاد به ارزش زنان ، رييس و نايب رييس اول و دوم و كل كار پردازان و منشي ها به عهده خانم ها گذاشته شود.
عضو كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: بنده اين پيشنهاد را با بسياري از خانم ها و آقايان مطرح كردم كه البته آقايان نظر مثبتي بر اين موضوع ندارند ، اما خانمها نظر مثبتي نشان دادند.
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: ما نسبت به رياست آقايان حداد و لاريجاني ذهنيت منفي داريم؛ در رياست آقاي حداد نگران اين هستيم كه رياستش در دست يك عده افراد خاص از جمله آقاي توكلي بيافتد و نگران اين هستيم كه چرخاننده مجلس با رياست آقاي حداد به دست يكي ، دو نفر آدم خاص باشد ؛ در جبهه پايداري نيز نگران اين داستان هستيم.
نماينده مردم تهران ، ري ، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي افزود: از آقاي لاريجاني هم نگراني هايي داريم و مي ترسيم باز هم مديريت مجلس هشتم ادامه يابد ؛ البته نكات مثبت هم ديده مي شود كه از جمله آقاي لاريجاني در برخي مسائل قاطع تر است و حداد محافظه كار است و اين نظر شخص بنده است.
وي در خاتمه گفت: انتخاب رياست مجلس نيازمند يك مشاوره و مشورت جدي با نمايندگان انتخاب شده است؛ در جبهه پايداري درباره رياست مجلس نهم بحث مشخصي نشده است و ما برنامه هايي داريم كه در وقت خود بيان مي كنيم.

منبع: کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها