کد خبر: ۴۷۶۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
نيمه‌ي نخست ديدار تيم‌هاي استقلال و الجزيره امارات در ليگ قهرمانان آسيا با يک گل به سود الجزيره به پايان رسيد.
دو تيم استقلال ايران و الجزيره امارات براي انجام سومين ديدار از رقابت‌هاي مرحله مقدماتي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 19 امروز در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند که نيمه نخست اين ديدار با گل دقيقه 3 جمعه عبدالله به سود سپيدپوشان اماراتي به پايان رسيد.
 
 استقلالي‌ها که قصد داشتند شروع طوفاني را داشته باشند، از همان دقيقه نخست بازي به سمت دروازه الجزيره امارات رفتند و فريدون زندي از سمت چپ دروازه الجزيره توپي را ارسال کرد و آرش برهاني صاحب آن شد که دروازه‌بان الجزيره مانع دست يافتن آبي پوشان به اولين گل‌شان شد.
 
 پس از آن بازيکنان الجزيره به سمت دروازه استقلال آمدند تا جواب حمله نماينده ايران را بدهند و در دقيقه 3 موقعيت روي دروازه استقلال نصيب آن‌ها شد که حنيف عمران زاده آن را به کرنر زد. چند ثانيه بعد در گوشه راست دروازه استقلال علي حمودي روي بازيکن ا لجزيره خطا کرد که ارسال همين توپ به روي دروازه استقلال باعث شد که جمعه عبدالله در دقيقه 3 بازي تيمش را يک بر صفر پيش بيندازد. رحمتي در اين صحنه خروج اشتباهي داشت.
 
 در سي و يکمين دقيقه ديدار باز هم اماراتي‌ها در محوطه جريمه صاحب توپ شدند و از روي خط محوطه 18 قدم، شوتي به سمت دروازه رحمتي زدند که به تير عمودي دروازه برخورد کرد و به بيرون رفت.
 
 در دقيقه 35 ساموئل به روي دروازه الجزيره امارات سانتر کرد و آرش برهاني که صاحب اين توپ شده بود، شوت محکمي را زد که دروازه‌بان الجزيره با عملکرد مناسبش آن را دفع کرد و به کرنر رفت. اين ضربه کرنر در محوطه جريمه به محسن يوسفي رسيد اما مدافع اماراتي مانع کار يوسفي شد و در حالي که خود بازيکن استقلال وارد دروازه شد، اين موقعيت از دست رفت.
 
 چند دقيقه بعد آرش برهاني درون محوطه جريمه شانسش را براي گلزني آزمايش کرد، اما برگردان او توسط دروازه‌بان مهار شد.
 
 از نکات جالب اين بازي برخورد چندباره‌ي توپ به اسپايدر کم ورزشگاه بود که بازي را متوقف کرد.
 
 محسن يوسفي در آخرين دقايق نيمه‌ي نخست مي‌توانست گل نخست را به ثمر برساند، اما ضربه‌ي او به تير دروازه برخورد کرد. البته کمک داور پيش از اين آفسايد اعلام کرده بود.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها