کد خبر: ۴۷۴۰۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
در جدیدترین آمار
رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند تاکنون ۹۰۰ نظامی صهیونیست به ویروس کرونا مبتلا شدند.
به گزارش پایگاه 598، و به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی المیادین، برخی رسانه های اسرائیلی اعلام کردند: تاکنون ۹۰۰ نظامی صهیونیست به ویروس کرونا مبتلا شده و 7 هزار و 558 نفر نیز در قرنطینه قرار گرفته اند. از جمله مبتلایان به کرونا در ارتش، دوازده نفر از لشکر گولانی هستند که حوزه فعالیت آنان در منطقه غرب رام الله، کرانه باختری رود اردن، بود. این افراد که گفته می‌شود بیماری آنان خفیف است به مراکز درمانی منتقل شده اند.
ارتش اسرائیل روز چهارشنبه بر روی دیگر نظامیان واحد گولانی در غرب رام الله، که مشکوک به ابتلا بودند، معاینات پزشکی انجام داد، منابع ارتش می‌گویند، شرایط به وجود آمده در این منطقه سبب تاثیر منفی بر توان عملیاتی نیرو‌ها نشده است در نتیجه ماموریت آنان همچنان ادامه خواهد داشت.
منابع خبری افزودند، هشتاد افسر و جنگجویی که با افراد مبتلا در واحد گولانی در ارتباط بودند همچنان با تدابیر بهداشتی در منطقه غرب رام الله به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
گفته می‌شود، روز شنبه گذشته ۲۵ مورد ابتلا به کرونا در یک پایگاه نظامی لشکر گفعاتی شناسایی شدند، به طور کلی آمار مبتلایان به کرونا در ارتش اسرائیل به ۹۰۰ نفر رسیده که گفته می‌شود روند بیماری همه آنان سبک است.
با توجه به افزایش آمار کرونایی‌ها در ارتش اسرائیل، آن دسته از نیرو‌هایی که به خانه هایشان بر می‌گردند موظفند بر اساس توصیه‌های ارتش، تنها در منزل باشند و از حضور در اماکن عمومی و مناسبت‌های که بیش از پنج نفر در آن حضور دارند خودداری کنند. نظامیان حاضر در واحد‌های جنگی نیز هر ۲۱ روز یک بار اجازه دارند به تعطیلات بروند.
از اسرایل خبر می‌رسد کمیسون قانون اساسی کنست، طرحی را با عنوان قانون بزرگ کرونا تصویب کرد که به کابینه اجازه می‌دهد با اختیارات گسترده تری در پی برخورد با این بیماری باشد. این قانون برای نهایی شدن به تصویب کنست نیاز دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها