کد خبر: ۴۷۳۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۱۲ فروردين ۱۳۹۱
مهاجم تیم فوتبال صبای قم با دو گلی که در دیدار با شهرداری تبریز به ثمر رساند، به چهارمین آقای گلی خود در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نزدیک‌تر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که فونیکه سی مهاجم اهل کشور مالی و عضو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم اکنون با زدن 18 گل در صدر جدول گلزنان برتر مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد، مهاجم صبای قم به چهارمین آقای گلی خود در تمام ادوار لیگ برتر نزدیک شد.

عنایتی در دیدار صبای قم مقابل شهرداری تبریز زننده دو گل از سه گل تیمش در راه کسب سه امتیاز این دیدار بود و علاوه بر کمک ارزنده‌ای که به تیم صبای قم برای صعود به رده چهارم جدول لیگ برتر کرد، با 17 گل به یک قدمی صدر جدول گلزنان برتر لیگ رسید.

* دوازدهمین پیروزی صبای قم در لیگ یازدهم

صبای قم که در دیدارهای قبل خود موفق به کسب 11 پیروزی مقابل تیم‌های لیگ برتری شده بود، با کسب برتری سه بر یک مقابل تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته یازدهم از دور برگشت این رقابت‌ها، به دوازدهمین برد خود در این فصل دست یافت.

این در حالی است که تیم فوتبال صبای قم در سه هفته گذشته از بازی‌های حساسی که مقابل تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان، پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار کرده بود، تنها تساوی خانگی مقابل تیم پرسپولیس را در کارنامه داشت و با پیروزی برابر شهرداری بار دیگر در لیگ برتر مدعی شد.

* صعود صبا به رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر

صبای قم به لطف پیروزی سه بر یک در دیدار خارج از خانه مقابل تیم فوتبال شهرداری تبریز یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرد.

شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم با کسب برتری در این دیدار 45 امتیازی شدند اما بعد از تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تراکتور سازی تبریز و استقلال تهران که به ترتیب 55 و 52 امتیازی هستند، صبای قم در مکان چهارم جای گرفت.

* کارت زرد داور به سه بازیکن شهرداری

محمود رفیعی داور جوان مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز در این مسابقه به سه بازیکن تیم شهرداری تبریز کارت زرد نشان داد.

با وجود بازی پر برخورد اما جوانمردانه دو تیم، باز هم داور مسابقه به مهرداد قنبری، محمد ایران پوریان و مهدی محمدپور از تیم فوتبال شهرداری تبریز کارت زرد نشان داد اما نکته جالب اینکه صبایی‌ها در این دیدار با کارت‌های داور جریمه نشدند.

* ممنوعیت مربی دروازه‌بان‌های صبای قم از نشستن روی نیمکت

مربی دروازه‌بان‌های صبای قم به دلیل محرومیت روی نیمکت صبا در دیدار خارج از خانه هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل شهرداری تبریز ننشست.

داریوش اسفندیاری مربی با سابقه دروازه‌بان‌های صبای قم که اصالتا تبریزی است و سابقه حضور در تیم تراکتور سازی تبریز را نیز دارد، به دلیل اتفاقات بازی هفته دهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه یادگار امام قم از نشستن روی نیمکت تیمش در دیدار با صبای قم محروم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها