کد خبر: ۴۷۲۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
سایت گل، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال یکی از حاضران در مراسم ترحیم پدر محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود. کفاشیان که طبق معمول به اتفاق مشاور جوانش شهاب دادگرنژاد در این مراسم حاضر بود در پایان مراسم در شرایطی مسجد را ترک کرد که حمید سجادی معاون وزارت ورزش تازه وارد سالن شده و در میان صندلی‌ها جا گرفته بود.
کفاشیان که در روزهای ابتدایی سال به مالزی سفر کرده و با مسئولان ای اف سی درباره ماجراهای اتفاق افتاده در ایران صحبت کرده است در حالی مجلس را ترک کرد که این‌بار از جماعت حاضر در این مجلس ترحیم تعداد زیادی دور او حلقه زده و از وی خواستند که محکم سر جایش بماند. این تفاوتی است که کفاشیان در دوره جدید نسبت به دوره قبلی کرده است و حالا حمایت بخشی از جامعه فوتبال را کنار خود می‌بیند.
او که آگاهانه سکوت رسانه‌ای را هم اختیار کرده است دیروز حاضر نشد به سوال خبرنگاران درباره مسائل فدراسیون پاسخ بدهد اما دو خبرنگار تلویزیونی با تأکید بر اینکه درباره مسائل فدراسیون  از او نخواهند پرسید با وی حرف زدند. کفاشیان در پاسخ به این سوال که از بین بازیگران سریال‌های تلویزیون کدام را به عنوان بهترین انتخاب می‌کند اینطور پاسخ داد که: «این کار خوبی است که خیلی دیر شروع شده و خیلی زود هم می‌خواهید تمامش کند در صورتی که باید به مردم فرصت بدهید روی این مساله فکر کنند و نظرشان را بدهند.»
او با خودداری از اظهارنظر در پاسخ به این سوال که آیا مشتری سریال‌های تلویزیونی هست یا نه جواب داد: «بله سریال‌های تلویزیونی را نگاه می‌کنم به خصوص آنهایی که مسائل روز را نشان می‌دهند. پارسال هم سریال پایتخت را که عید پارسال پخش می‌شد تماشا کردم.»
در این لحظه خبرنگار تلویزیون از او پرسید چه مدل سریال‌هایی را دوست دارد که او در پاسخ به خنده گفت: «طبعا سریال‌های طنز را بیشتر دوست دارم» و این سوال بود که با خنده حاضرین توام شد!
آخرین سوال از کفاشیان هم این بود که آیا دوست دارد سریالی بازی کند یا نه که او اینطور پاسخ داد: «فعلا دارم نقش خود را در فدراسیون اجرا می‌کنم و همین که این کار را انجام بدهم هنر کرده‌ام.»
کفاشیان سپس در محاصره مردمی که دور مجلس تجمع کرده بودند سوار خودرویش شد و رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها