کد خبر: ۴۷۰۹۵
زمان انتشار: ۱۷:۱۰     ۰۹ فروردين ۱۳۹۱
تنها مشکلی که سران فتنه از آن رنج می برند، عدم دسترسی به شبکه های ماهوراه ای ضدانقلاب و اپوزیسیون می باشد و در این میان کروبی که همواره از تماشای برنامه هایی که از وی تعریف و تمجید می شود، ذوق زدگی مضاعفی پیدا می کند، نسبت به اين مساله صریحا گلايه کرده است
در حالي كه سايت‌هاي جريان فتنه بارها مدعی شده بودند که مهدی کروبی و میرحسین موسوی در شرایط سختی در حال گذراندن روزهای حصر می باشند، گزارشاتی مبنی بر اینکه مهدي كروبي در هفته بين 2 تا 3 بار به استخر رفته و ساير وسايل تفريحي وي نيز مثل سابق در اختيار وي مي‌باشد، بار دیگر رسانه های اپوزیسیون را به واکنش نشان داد تا اینکه این ایام گزارشاتی از دید و بازدیدهای نوروزی سران فتنه توسط خود رسانه های جریان فتنه منتشر می گردد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، رسانه های جریان فتنه همواره برای مظلوم نمایی و تحریک اندک حامیان خود در داخل کشور ادعا می کردند که سران فتنه تحت فشارهای سخت نظام قرار دارند و حال جسمی آنها بسیار نگران کننده می باشد و اخباری که درباره برنامه های تفریحی و مساعد بودن حال آنها منتشر می شود، ساخته و پرداخته رسانه های وابسته به جمهوری اسلامی است و به هیچ وجه صحت ندارد.

در اوج همین دروغ پراکنی بود که یکی از کاربران سایت بالاترین و حامیان سران فتنه به اصطلاح خودشان ناشی بازی در آورد و

 عکسهای مهدی کروبی از متهمان اصلی فتنه 88 را در هنگام ورود به استخر" آکادمی المپیک " در تهران ، منتشر کرد.

وی که این تصاویر را با دوربین موبایلش ثبت کرده، از حضور کروبی در آن محل که تحت تدابیر شدید امنیتی صورت گرفته ، بسیار ذوق زده نیز شده است!

این حامی جریان فتنه در بالاترین نوشت: " امروزظهر جلوی استخر آکادمی المپیک مهدی کروبی رو از نزدیک دیدم. اصلا باورم نمی شد ، با یک فضای امنیتی خاصی اومده بود استخر، تازه یک سانس کامل رو براش قرق کرده بودند! "

گزارش هاي منتشر شده در سایت ضد انقلابی بالاترین و شبکه های اجتماعی کاربران منتسب به جریان فتنه ، حاكي است وي در هفته بين ۲ تا ۳ بار به این استخر مي رود و از ساير وسايل تفريحي آنجا نيز استفاده می کند .

پس از اعتراف جریان فتنه به این موضوع، کم کم عده ای از آنها به رفت و آمدها و دیدارهای سران فتنه با خانواده هایشان نیز اعتراف کردند.

در اولین روزهای سال جدید، رسانه های جریان فتنه اعلام کردند که هدی کروبی ، در آغاز سال نو با خانواده‌اش دیدار کرده است.



به نوشته رسانه های فتنه، حسین کروبی نیز در این باره گفته است که این اولین ملاقاتی بود که «بدون حضور فیزیکی ماموران اطلاعاتی» صورت گرفته است.



ارگان خبری حزب اعتماد ملی و نزدیک به مهدی کروبی نیز گزارش داده است که خانواده او به مناسبت تحویل سال ۹۱ توانسته‌اند به محل بازداشت خانگی‌اش بروند و برای دوازده (!) ساعت با او دیدار کنند.

بنابر گزارش رسانه های جریان فتنه، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد نیز در آغاز سال جدید با فرزندان خود دیدار کردند. به گزارش کلمه، این دیدار در روزهای آغازین سال نو  انجام شد.



بر اساس این گزارش فرزندان میرحسین و زهرا رهنورد توانستند  به مدت سه ساعت‌و‌ نیم با پدر و مادر خود همنشین و همصحبت باشند.  رسانه های حامی سران فتنه همچنین اعتراف کردند که حال جسمی این دو خوب بوده است.

این تناقض آشکار در اطلاع رسانی رسانه های جریان فتنه، تنها گوشه ای از ماهیت دروغ پراکنی و جنجال سازی آنها می باشد و برخلاف آنچه آنها سابق ادعا می کردند و امروز عکس آنرا مطرح می کنند، سران فتنه از وضعیت مناسب رفاهی و تفریحی برخوردارند این در حالی است که خواست عموم مردم ایران، محاکمه و مجازات سران فتنه می باشد اما مسئولین جمهوری اسلامی حداکثر رافت را در قبال آنها اعمال می کنند. البته بنابر گزارشات تنها مشکلی که سران فتنه از آن رنج می برند، عدم دسترسی به شبکه های ماهوراه ای ضدانقلاب و اپوزیسیون می باشد و در این میان کروبی که همواره از تماشای برنامه هایی که از وی تعریف و تمجید می شود،  ذوق زدگی مضاعفی پیدا می کند، نسبت به اين مساله صریحا گلايه کرده است. بنابر این گزارشات كروبي هم اکنون در خانه تنها به شبكه‌هاي سيماي جمهوري اسلامي دسترسی دارد که آنهم هیچ تمجیدی از کروبی در آنها صورت نمی گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها