کد خبر: ۴۷۰۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۹ فروردين ۱۳۹۱
سایت گل، کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حالی اسامی داوران معوقه هفته بیست و ششم لیگ برتر را اعلام کرد که بازگشت سعید مظفری زاده به ورزشگاه آزادی می تواند اتفاق خوشایندی برای این داور باشد.
 

* آشتی کنان در آزادی
سال جدید برای سعید مظفری زاده با آشتی کنان دوباره با ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد. این برای داوری که در سال گذشته کم تر از هر سالی سوت در ورزشگاه آزادی را تجربه کرد اتفاق خوشایندی خواهد بود. البته این بازی یک آشتی کنان دیگر برای سعید مظفری زاده خواهد بود. او که در واپسین روزهای سال گذشته حاضر نشد فینال جام حذفی را سوت بزند تا اعتراضش را به تصمیمات کمیته انضباطی نشان دهد پس از جلسه مسئولین فدراسیون فوتبال بار دیگر به داوری برگشته تا نشان دهد که جلسه فوق رضایت این داور ناراضی را در پیش داشته.
 

* بازیکنی گمنام، داوری خوشنام
سعید مظفری زاده یزدی همان جوان بالا بلند یزدی است که روزگاری نه چندان دور وقتی فهمید به جای اینکه در زمین بازی باشد و گل بزند بیشتر بر روی نیمکت میخکوب شده عطای فوتبال را به لقایش بخشید و رخت سیاه داوری بر تن کرد تا روزی به یکی از مطرح ترین داور ایران تبدیل شود. هر چند او نتوانست در فوتبال برای خودش نامی دست و پا کند و همان اندک تماشاگران یزدی نیز خاطره چندانی از بازی او در زمین فوتبال به یاد ندارند اما اکنون نام او برای هر علاقه مند به فوتبالی آشنا است. البته این از خوش شانسی داوری است که از چهره فتوژنیک فوق العاده ای برخوردار است تا بیشتر از هر داور دیگری در یاد بماند.
سعید مظفری زاده البته در این فصل بهانه ای دیگر هم برای تبدیل شدن به تیتر اول داشت. پنالتی های مشکوک او در بازی های پخش مستقیم بیش از هر زمانی نام او را بر سر زبان ها انداخت. علاقه مندان به فوتبال مطمئنا تا سال ها بازی صبای قم و پرسپولیس را در این فصل به یاد دارند. همان بازی ای که مظفری زاده قاضی آن دیدار بود و 4 پنالتی برای دو تیم گرفت تا صاحب رکوردی در گرفتن پنالتی شود.
 

* برچسب: داور سوت قرمزی
استقلال در بازی قبلی خود در مقابل ذوب آهن از تورج حق وردی قاضی آن دیدار شاکی بود و معتقد بودند حق وردی داوری منصفانه ای نداشته. اشاره آن ها به سه گلی بود که به ثمر رساندند و داور آن گل ها را مردود اعلام کرد. این کار مظفری زاده را سخت تر خواهد کرد. مظفری زاده البته در میان هواداران آبی ها از وجهه چندان خوبی برخوردار نیست. استقلالی ها او را به پرسپولیسی بودن متهم می کنند. اتهامی که البته از پایه و اساس معقولی برخوردار نیست و او مجبور است هر گاه اشتباهی بر علیه دیگر تیم ها داشته باشد شعار داور پرسپولیسی را در ورزشگاه ها بشنود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها