کد خبر: ۴۶۸۶۵
زمان انتشار: ۱۸:۲۰     ۰۷ فروردين ۱۳۹۱
فدرسیون بسکتبال سال نه چندان موفقی را پشت سر گذاشت تا منتقدان زمزمه تغییرات در کادر مدیریتی فدراسیون را آغاز کنند.
افکار نیوز -  در صورتی تیم ملی بسکتبال می توانست برای دومین دوره متوالی سهمیه حضور در مسابقات المپیک را کسب کند، می بایست این فدراسیون را به عنوان یکی از فدراسیون های نمونه معرفی کرد اما از قضا راه نیافتن تیم ملی به المپیک اصلی ترین ناکامی فدراسیون بسکتبال در سال ۹۰ لقب گرفت.

به گزارش افکار نیوز، كسب مقام پنجم در رقابت هاي جام ملت هاي آسيا موجب شد تا تیم ملی بسکتبال از حضور در بازيهاي المپيك ۲۰۱۲ لندن محروم شود.

نتیجه نگرفتن تیم ملی در سال ۹۰ باعث گردید مسوللن فدراسیون رای به بركناري ماتيچ سرمربي صربستاني هيم ملي بسكتبال كشورمان بعد از سه سال سكانداري تيم ازبكستان كسب يك قهرمان آسيا بدهند و بچيزويچ سرمربي تيم اسلواني به جاي ماتيچ به عنوان هدايت سكانداري تيم ملي بسكتبال كشورمان را در اختیار بگیرد.

تيم ملي جوانان در مسابقات غرب آسيا به ميزباني ايران را میتوان بهترین نتیجه بسکتبال ملی ایران در سال ۹۰ قلمداد کرد.

در رده باشگاهی نیز تیم مهرام نتوانست قهرمانی آسیا را دوباره تکرار کند و به نایب قهرمانی بسنده کرد اما بازگشت دوباره این باشگاه به عرصه تیمداری را می توان اتفاق خوبی برای بسکتبال باشگاهی ایران محسوب کرد.

ارسلان كاظمي نیز به عنوان يكي از بهترين بازيكنان بسكتبال ايران و ليگ (ncaa) آمريكا معرفي شد تا سال ۹۰ بدون پدیده باقی نماند.

گفته می شود تيم ملي بسكتبال در سال ۹۱ براي اولين بار هيچ برنامه اي نخواهد داشت که این نکته جای سوال فراوانی دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها