کد خبر: ۴۶۷۴۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۰۵ فروردين ۱۳۹۱
در ادامه دیدارهای هفته بیست و هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر عصر امروز شنبه تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی تهران میزبان ذوب آهن بود که در پایان مقابل مهمان خود با تساوی 2 بر 2 متوقف شد. این سومین تساوی پیاپی استقلال در لیگ برتر بود، استقلال بعد از باخت در دربی موفق به پیروزی در لیگ برتر نشده است!

این دیدار در حالی به قضاوت تورج حق وردی برگزار شد که کمتر از 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند. در نیمه اول استقلال صاحب موقعیت های مناسبی برای گلزنی شد اما نتوانست از این موقعیت ها به خوبی استفاده کند و این ذوب آهن بود که از معدود موقعیت هایش به یک گل رسید و در دقیقه 34 توسط محمد منصوری به گل رسید.

در نیمه دوم استقلال روند هجومی بهتری داشت و موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کرد تا به گل تساوی برسد. این روند با اخراج علی احمدی مدافع ذوب آهن در دقیقه 53 شکل بهتری به خود گرفت اما برخلاف جریان بازی در دقیقه 56 این ذوب آهن بود که توسط دسوزا و روی اشتباه رحمتی به گل دوم رسید.

پس از این گل پرویز مظلومی دست به تعویض زد و آرش برهانی را به زمین فرستاد که روند استقلال هجومی تر شد و در دقیقه 63 توسط محسن یوسفی گل اول را زد و در دقیقه 70 نیز میلاد میداودی گل تساوی را به ثمر رساند.

در دقایق باقی مانده توپ و میدان در اختیار استقلال بود و حملات این تیم خطرناک تر دنبال شد و آبی پوشان صاحب موقعیت های خوبی شدند اما تا دقیقه 90 به گل نرسیدند. در این دقیقه حسین ماهینی مدافع دیگر ذوب آهن نیز کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد تا ذوبی ها 6 دقیقه وقت اضافه را 9 نفره پشت سربگذارند.

استقلال در وقت های اضافه دو گل زد اما هر دو گل از سوی داور مردود اعلام شد تا شاگردان پرویز مظلومی در یک دیدار خانگی دیگر دو امتیاز حساس را از دست بدهند و شانس کم کردن فاصله با صدر جدول را از دست بدهند. استقلال با این تساوی 49 امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند.

دو دیدار باقیمانده این هفته پنج شنبه 10 فروردین برگزار می شود :

شهرداری تبریز - صبای قم

فجرسپاسی شیراز - شاهین بوشهر

دیدار عقب افتاده استقلال - ملوان از هفته بیست و ششم هم چهارشنبه 9 فروردین ساعت 17 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

جدول رده بندی لیگ برتر :

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها