کد خبر: ۴۶۵۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۰۳ فروردين ۱۳۹۱
مهدی کروبی در دیدار با اعضای خانواده خود تاکید کرد همچنان به 'هدف و راه مقدسی'! که انتخاب کرده است ایمان دارد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، سایت فارسی شبکه العربیه چهارشنبه 21مارس (2فروردین1391) گزارش داد: «مهدی کروبی در دیدار با اعضای خانواده خود تاکید کرد همچنان به " هدف و راه مقدسی " که انتخاب کرده است ایمان دارد.»
"محمد حسین کروبی" فرزند ارشد وی در صفحه فیسبوک خود اعلام کرده است به همراه مادر، برادران و خانوده هایشان روز دوشنبه گذشته همزمان با تحویل سال جدید در منزلی که آقای کروبی در آن در حصر به سر می برد برای حدود 12 ساعت دیدار کردند.
خانواده آقای کروبی پس از چهار ماه با وی ملاقات کردند. دیدار با این رهبر معترضان پس از دعوت کردن مردم به عدم شرکت در انتخابات گذشته مجلس محدود شده بود.
این سایت در ادامه نوشت: کروبی در این دیدار تاکید کرده است " تنهایی مشکلات خاص خودش را دارد، لیکن به دلیل اینکه به کارم، راهم و مسیری که در همراهی با مردم انتخاب کرده ام، ایمان دارم؛ احساس خستگی و ناامیدی ندارم و هیچ موقع در زندگی به این اندازه از خداوند شاکر و شکرگزار وی نبودم، و امید کامل دارم به نتیجه دادن این حرکت و مسیر.
او افزود: «البته هر چه هزینه بیشتر داده شود، بعدها قدر این دست آورد را بیشتر خواهیم دانست و این هزینه ها باعث می شود همه ما سعی کنیم به حفظ آن.»
فرزند کروبی تاکید کرد: «طی چهار دیدار من با پدر، تنها اولین دیداری بود که بدون حضور فیزیکی ماموران اطلاعات انجام شد.»

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها