کد خبر: ۴۶۵۰۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۰۴ دی ۱۳۹۸
رییس اجراییه افغانستان در دیدار سفیر ایران در کابل، جمهوری اسلامی را از متحدان استراتژیک و دوستان نزدیک افغانستان خواند و از همکاری‌های این کشور با افغانستان در دوره‌های مختلف قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «بهادر امینیان» سفیر ایران در کابل با «عبدالله عبدالله» رییس اجرائیه افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که شب گذشته در محل ریاست اجراییه افغانستان انجام شد، عبدالله، تقرر امینیان به‌عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

عبدالله همچنین در این دیدار، جمهوری اسلامی ایران را از متحدان استراتژیک و دوستان نزدیک افغانستان خواند و از همکاری‌های این کشور با افغانستان در دوره‌های مختلف تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این دیدار، بهادر امینیان سفیر جدید ایران در کابل، افغانستان را از دوستان نزدیک جمهوری اسلامی ایران خواند و تاکید کرد که توسعه و امنیت در افغانستان به معنای توسعه و امنیت در ایران است.

وی همچنین افزود که روابط دو کشور بر ارزش‌ها و پیوندهای مشترک تاریخی-فرهنگی استوار است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل ابراز امیدواری کرد که در جریان مسوولیت و وظیفه‌ خود برای توسعه و استحکام روابط میان دو کشور گام‌های موثر بردارد.

در این دیدار همچنین دو طرف درباره انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، تلاش‌ها برای دست‌یافتن به صلح و روابط دو جانبه میان ایران و افغانستان بحث و تبادل نظر کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها