کد خبر: ۴۶۴۲۰
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۰۲ فروردين ۱۳۹۱

مجری محبوب 90 در گفت و گویی کوتاه با خبرآنلاین به بهانه نوروز از انتخابش به عنوان دومین چهره سال 1390 می گوید:« راستش باید قبل از هر چیز از کاربران محترم خبرآنلاین و البته همه مردم خوب کشورمان تشکر کنم که برای دومین سال متوالی مرا به عنوان بهترین چهره ورزشی و رسانه ای کشور شناختند. این انتخاب را افتخاری بزرگ برای خودم می دانم.»

 از او درباره دلیل این می پرسیم که خودش فکر می کند چرا هر بار مردم انتخابش می کنند که پاسخ می دهد:« واقعا فکر می کنم دلیل اصلی اش لطف بیش از حد مردم باشد . البته من هم همیشه سعی کردم تا برنامه ام همانی باشد که انها می خواهند از مشکلات بگویم و جز صداقت و عدالت چیزی برای شان نداشته باشم. شاید برای همین هم هست که 90 به دل مردم خوب مان نشسته و امیدوارم که این لطف شان تداوم داشته باشد.»

و در رقابت بر سر چهره سال کشور ، مغلوب اصغر فرهادی شد اما در این باره می گوید:« قطعا انتخاب خود من هم برای چهره سال کشور ، اصغر فرهادی بود. او بیش از هر کسی امسال باعث افتخارآفرینی برای کشورمان شده است. موفقیت این فیلمساز خوب کشورمان را به او تبریک می گویم و فکر می کنم به درستی از سوی مردم خوب مان به عنوان چهره سال کشور شناخته شده است.»

بحث با عادل را به برنامه پایان سالش می کشانیم. او حسابی از این 4 ساعتی که روی آنتن بود راضی است:« فکر می کنم محشر شد. راستش به خصوص حضور این 3 هنرمند کشورمان هم در این جذابیت ویژه نقش بسزایی داشت. تقریبا همه چیز را به هم ریخته بودند و هر کاری را به صورت خودجوش انجام می دادند. روند کار از دست من که خارج شده بود اما برای مردم لحظات خوبی رقم خورد. مشکل فوتبال هم تا حد زیادی حل شد و این باعث خوشحالی ام است.»

و امسال نتقدان کمتری نسبت به سال قبلش داشت. خودش در این باره می گوید:« فکر می کنم این قدر آن آخر برنامه رامبد کف زد که منتقدانم کمتر شدند و به 5 درصد رسیدند. اگر اشتباه نکنم سال قبل میزان شان ، 6 درصد بود. ولی به کمک رامبد این درصد ، کمتر هم شد . خلاصه دستش درد نکند!»

عادل که کلا اهل مصاحبه نیست . به یکباره سادش افتاد که دارد بیش از حد معمول حرف می زند و این شد که گفت:« سال خوبی را برای همه هم میهنان خوبم ارزو می کنم، خدا... نگهدار!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها