کد خبر: ۴۶۳۴۹
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۲۸ اسفند ۱۳۹۰

یک سایت خبری نوشت: علی اکبر جوانفکر که برای افتتاح دفتر جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در بیروت و دیدار با برخی از مقامات این کشور به لبنان سفر کرده بود، به رغم تلاش نتوانست مقامات بلندپایه حزب‌الله را راضی به ملاقات کند و سید حسن نصرالله وی را به حضور نپذیرفت.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، سایت تابناک طی گزارشی بر اساس شنیده‌های خبرنگارش نوشت: غضنفر رکن آبادی، سفیر ایران در لبنان برای سفر چهار روزه جوانفکر برنامه‌های گوناگونی تدارک دیده بود که برخی از آنها، دیدار با مقامات بلندپایه کشوری لبنان بود به رغم تلاش نتوانست ترتیب ملاقات جوانفکر و سید حسن نصرالله و دیگر مقامات حزب‌الله را هماهنگ کند.

این سایت در ادامه افزود: شنیده‌های خبرنگار ما حاکی است، به رغم پیگیری و پافشاری آقای رکن آبادی، نه آقای سیدحسن نصرالله و نه هیچ یک از مقام‌های بلندپایه حزب‌الله لبنان حاضر به دیدار با آقای جوانفکر نشدند.

بعد از انتشار این خبر سایت شبکه ایران وابسته به روزنامه تحت مدیریت اقای جوانفکر به این گزارش واکنش نشان داد و نوشت: سفر اخیر مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری و مدیرعامل ایرنا به بیروت در حالی صورت پذیرفت که بسیاری از کارشناسان سیاسی با توجه به دیدارهای جوانفکر با مقامات ارشد لبنان و حزب الله، این سفر را در شرایط فعلی منطقه بسیار مهم و موفق ارزیابی کردند.

شبکه ایران همچنین افزود: متاسفانه سایت تابناک در خبر جعلی و کذب خود به نقل از شنیده ها نوشته است که به رغم پیگیری و پافشاری آقای غضنفر رکن آبادی سفیر کشورمان در بیروت،نه آقای سیدحسن نصرالله و نه هیچ یک از مقام‌های بلندپایه حزب‌الله لبنان حاضر به دیدار با آقای جوانفکر نشدند.

این رسانه در ادامه گزارش داد: نکته تاسف برانگیزتر این است که خبر کذب تابناک، امروز (یکشنبه ) توسط رادیو رژیم صهیونیستی مورد سوء استفاده قرار گرفته و زمینه هجمه علیه مقام های ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرده است و واقعامعلوم نیست چرا این سایت بدون در نظر گرفته منافع و امنیت ملی،برای دشمن زبون و حقیر ایران اسلامی خوراک تبلیغاتی فراهم می کند.

رسانه تحت اشراف جوانفکر نوشت: به هرحال پیرامون این خبرسازی ناشیانه، باید یادآوری کرد که مشاور طبوعاتی رییس جمهوری در سفر به لبنان با رییس جمهوری، رییس مجلس، نخست وزیر و وزرای امور خارجه و اطلاع رسانی این کشور دیدار و گفت و گو کرد. همچنین در مراسم افتتاح دفتر جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)که به نام جاوید الاثر کاظم اخوان نامگذاری شد، علی مقدادنماینده برجسته حزب الله در مجلس لبنان، روان فارس عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت، محمد عفیف مشاور ارشد رسانه ای سیدحسن نصرالله، یوسف زین مدیر رادیو اذاعة النور، ابراهیم الموسوی مسئول روابط رسانه ای و سخنگوی حزب‌الله حضور داشتند و با مدیر عامل ایرنا نیز به گفت و گو و رایزنی پرداختند. البته مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری طی سفر به لبنان با دیگر مقام های ارشد جنبش حزب الله نیز دیدار و گفت و کرد که در شرایط فعلی رسانه ای شدن آنها به صلاح نیست.

به هر حال اینکه مقامات حزب الله لبنان آقای جوانفکر را پذیرفته باشند یا تحت تاثیر مسائل داخل کشور، از پذیرش وی اجتناب نموده باشند، این امر هرگز نمی تواند توجیه گر این موضوع شود که ما حواشی داخلی را به سطح بین المللی بکشانیم بویژه اینکه اقای جوانفکر با همه انتقاداتی که بر وی می باشد، در این سفر نماینده جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و انتشار چنین گزارشاتی قطعا تنها موجب خشنودی دشمنان نظام و انقلاب خواهد شد و تلقی اختلافات بین مسئولین جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان را خواهد داشت. لذا جا دارد همانگونه که حضرت امام خامنه ای بارها تاکید کرده اند؛ همگان منافع و مصالح ملت و کشور را سرلوحه کار خویش قرار دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۷ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰
۱
۳
احسنت
پاسخ
محسن.ر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰
۲
۲
با این که حالم از جوانفکر بهم میخوره ولی واقعا خاک بر سر بعضی که واسه منافع حزبی منافع ملی به حراج میزارن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها